بوشهر - مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از افزایش دما و تلاطم دریا طی روزهای آینده در سطح استان خبر داد و گفت: در این مدت احتمال خیزش گرد و خاک نیز وجود دارد.
کد خبر: ۹۰۲۴۴۵۲
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، نادر شفیع‌خدایی در ارتباط با آخرین وضعیت آب و هوایی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می‌دهد که ضمن افزایش دما به تدریج بر سرعت وزش باد شمالی افزوده خواهد شد.

وی از احتمال بروز پدیده گرد و غبار خبر داد و خاطرنشان کرد: از فردا تا اواسط هفته آینده وزش باد شدید شمال غربی سبب تلاطم دریا و در برخی نقاط گاهی خیزش گرد و خاک خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: برای ساعات آینده، آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد، غبار محلی و از فردا گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: جهت وزش باد متغیر با سرعت هشت تا ۳۲ کیلومتر در ساعت بتدریج شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۲ گاهی تا ۶۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و از فردا ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۷۰ سانتیمتر خواهد بود.

شفیع‌خدایی افزود: فردا زمان مد اول دریا ساعت چهار و ۲۴ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت شش و ۵۶ دقیقه، مد دوم ساعت ۱۳ و هشت دقیقه و جزر دوم دریا ساعت ۲۱ و ۲۹ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها