فاطمه سیفی
در بیانیه دانش آموزان قرچکی مطرح شد؛
ما بسیجیان حوزه دانش آموزی خواهران قرچک، جنایت اشغالگران و حامیان آنان را محکوم نموده و ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز جمعه در راهپیمایی باشکوه قدس شرکت کرده و با مشت های محکم خود لرزه بر اندام توخالی آمریکا می اندازیم.
کد خبر: ۹۰۲۴۴۵۶
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حوزه بسیج دانش آموزی شهید طاهره هاشمی قرچک به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای را صادر کرد و ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل خود را برای حضور در راهپیمایی این روز اعلام کرد.
متن کامل این بیانیه بدین شرح است:
باسمه تعالی
روز قدس روز یادآوری آرمان نیروهای انقلابی است که برای باز پس گرفتن سرزمین اشغالی خود از دست رژیم جعلی و صهیونیسم خبیث مقاومت می کنند.
روز قدس فقط روز فلسطین نیست بلکه روز اسلام است، روز حق علیه باطل، روز فریاد مظلومین بر ستمگران است.
بی شک وجود روز جهانی قدس را باید مدیون رهبری حکیمانه و ارزشمند پیر فرزانه جهان اسلام دانست و همانطور که ایشان فرمودند: فلسطین پاره تن اسلام است و روز قدس روز جهان اسلام است.
بی تردید همه مسلمانان جهان از حملات بی رحمانه و شرم آور رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار جمعی از زنان و کودکان خونشان به جوش آمده است.
حال در آستانه روز جهانی قدس ما بسیجیان حوزه دانش آموزی خواهران قرچک، جنایت اشغالگران و حامیان آنان را محکوم می نماییم و بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی روز جمعه با زبان روزه، همه با هم یکدل و یکرنگ در راهپیمایی باشکوه و باعظمت روز قدس شرکت کرده و با مشت های محکم لرزه بر اندام توخالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی انداخته و موجبات دلگرمی و شادی دل مردم مظلوم فلسطین را فراهم می آوریم.
فاطمه سیفی

ارسال نظرات