سید ساجد یعقوبی
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: پیکر پاک دو شهید مرزبان، "محبوب قربانی" و "یوسف پیرانه" که در منطقه سردشت به شهادت رسیدند، روز پنجشنبه به اردبیل منتقل خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۲۴۴۶۵
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۳

پیکر پاک دو شهید مرزبان امروز وارد اردبیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی واحد، گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه دو مرزبان غیور و متعهد اردبیلی در منطقه سردشت به شهادت رسیدند، اظهار کرد: پیکر این دو شهید برای تشییع و تدفین روز پنجشنبه وارد اردبیل خواهند شد.

وی افزود: پیکر این شهدا در حال حاضر در استان آذربایجان شرقی بوده و طبق هماهنگی‌های انجام پذیرفته فردا به زادگاه مادری خود انتقال پیدا خواهد کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل تصریح کرد: "محبوب قربانی" و "یوسف پیرانه"، دو شهید بزرگوار از استان اردبیل بودند که در پی درگیری با نیروهای تکفیری در مناطق مرزی سردشت به شهادت رسیدند.

واحد یادآور شد: زمان دقیق برگزاری مراسم تشییع پیکر این شهدا مشخص نشده اما احتمال برگزاری مراسم خاکسپاری در روز قدس وجود دارد و با هماهنگی‌های لازم برنامه دقیق تشییع پیکر این شهیدان سرافزار انقلاب اسلامی، متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: اهالی استان اردبیل همواره با احساس مسؤولیت نسبت به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و حضور در صحنه‌های نبرد حق بر علیه باطل با فداکاری و جان‌فشانی‌های خود اجازه پیاده‌سازی اهداف شوم دشمنان انقلاب را نداده و با روحیه‌ای مثال‌زدنی همچنان باصلابت و استوار در مقابل شیاطین جهانی خواهند ایستاد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار