سید ساجد یعقوبی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل با اشاره به اینکه از شاهکارهای امام خمینی این بود که گفتمان دینی را سکه رایج جهان اسلام نمود، حاضران را به پیروی از سیره امام راحل (ره) فراخواند.
کد خبر: ۹۰۲۴۴۶۹
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، به مناسبت گرامیداشت سالگرد عروج ملکوتی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد مراسم گرامیداشتی در محل حسینیه آیت ا... مروج سپاه ناحیه اردبیل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور کارکنان و سربازان سپاه ناحیه اردبیل برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین حسین نوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل با اشاره به شخصیت والای حضرت امام خمینی (ره) ، ایشان را الگوی نمونه جهان اسلام خواند و گفت: انقلاب امام برگرفته از نهضت عاشورای حسینی بود و امروز اگر در سراسر دنیا انقلابی رخ می دهد به تاسی از انقلاب امام خمینی (ره) می باشد.

وی هدف امام را استقلال و عظمت بخشیدن به اسلام دانست و افزود: امام خمینی نه تنها به ایران اسلامی بلکه امروز به جهان اسلام عزت بخشید و این عزت در منطقه را مدیون امام بزرگوارمان هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل در ادامه با اشاره به اینکه از شاهکارهای امام خمینی این بود که گفتمان دینی را سکه رایج جهان اسلام نمود، حاضران را به پیروی از سیره امام راحل (ره) فراخواند.

پخش کلیپ از دیگر بخش های اجرا شده در این مراسم بود.

ارسال نظرات