فرمانده سپاه امام سجاد(ع) با اشاره به راهکارهای ترویج فرهنگ شهادت، بر ضرورت شناخت و تبیین فلسفه حضور مدافعان حرم در نبرد حق علیه باطل تاکید کرد و گفت: شهید تختی‌نژاد در طی چهار سال خدمت در سپاه، پاسداری متدین و با اخلاق بود.
کد خبر: ۹۰۲۴۴۷۹
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۶
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سردار رضا ترابی خبرنگاران، ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت مولی متقیان امیرمومنان حضرت علی(ع) و همچنین شهادت پاسدار دوم خلیل تختی‌نژاد دومین شهید مدافع حرم استان هرمزگان اظهار داشت: انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ مقدس عاشوراست و این فرهنگ به معنای پیروزی خون بر شمشیر است.

وی در ادامه افزود: برای از بین بردن ظلم باید همچون امام حسین(ع) قیام کرد و از همه چیز خود گذشت، به همین دلیل برای حفظ و تداوم انقلاب اسلامی باید با تأسی از قیام سیدالشهدا(ع) از تمام هستی خود گذشت تا از سوی دشمنان و بدخواهان، گزندی به انقلاب و نظام مقدس وارد نشود.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) تصریح کرد: در چهل سال عمر انقلاب، مردم ایران رسالت خود را در راستای حفظ و تداوم نظام و انقلاب اسلامی به خوبی انجام داده‌اند، در هشت سال دفاع مقدس نیز مردم توانستند به یاری حق، در جبهه حق علیه باطل پیروز شوند.
ترابی بیان داشت: در حال حاضر نیز استکبار، گروهک‌های داعش، اعراب الشام، جیش‌الاسلام و ... را به جان مسلمانان انداخته و مدافعان حرم نیز برای پایداری و حفظ انقلاب اسلامی با استقامت و صلابت در برابر این گروهک‌ها ایستاده و مبارزه می‌کنند که در این راه، تعدادی از عزیزان را به عنوان شهدای حرم تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌ایم.
وی افزود: در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان سال جاری و نخستین شب از لیالی قدر، یکی از پاسداران سپاه امام سجاد(ع) به نام شهید خلیل تختی‌نژاد به همرزمان شهیدش پیوست.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) اظهار امیدواری کرد: با پاسداری از خون شهدا، راه انقلاب اسلامی را محکم و استوارتر از گذشته ادامه دهیم.
ترابی با اشاره به راهکارهای ترویج فرهنگ شهادت در جامعه کنونی، شناخت هدف شهدای مدافع حرم را مهم‌ترین و بهترین راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و تاکید کرد: دشمن به دنبال دورکردن جوانان از فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی است و شناخت و تبیین فلسفه حضور مدافعان حرم به خوبی می‌تواند این نقشه شوم دشمن را خنثی کند.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی شهید خلیل تختی‌نژاد گفت: شهید تختی‌نژاد در دوران خدمت قریب به چهارساله خود در سپاه امام سجاد(ع)، پاسداری با نشاط، متدین و با اخلاق بود که همچون همرزمان خود با ایثار و از خودگذشتگی، امنیت پایدار را برای کشور و میهن اسلامی ایران هدیه کردند.
وی بیان داشت: شهید خلیل تختی‌زاده بعد از شهید عبدالمجید سالاری نخستین شهید مدافع حرم هرمزگان، به عنوان دومین شهید مدافع حرم استان لقب گرفت.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) در پایان گفت: مراسم تشییع و محل تدفین شهید خلیل تختی‌نژاد دومین شهید مدافع حرم استان هرمزگان متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات