خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر ۸ نجف اشرف با بیان اینکه به وجود آمدن داعش و جنگ سوریه، عراق و یمن بهانه‌ای بود تا موضوع فلسطین به حاشیه رود گفت: جبهه استکبار به دنبال انحراف افکار عمومی نسبت به مسئله فلسطین است.
کد خبر: ۹۰۲۴۵۱۴
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸
حجت‌الاسلام و المسلمین محسن طالب‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج در اصفهان اظهار داشت: تحلیلگران سیاسی و مقام معظم رهبری فرمودند که به وجود آمدن داعش و جنگ سوریه، عراق و یمن بهانه‌ای بود تا موضوع فلسطین به حاشیه رود تا افکار عمومی از مسئله فلسطین منحرف و معطوف به سوریه شود.

وی با اشاره به شکست داعش و دست نیافتن جبهه استکبار به اهداف خود افزود: آنان تلاش می‌کنند تا مسائل حاشیه‌ای بزرگ شود و مسئله فلسطین به حاشیه رود اما از آنجایی که حضرت امام خمینی(ره) در گذشته و رهبر انقلاب در حال حاضر همواره تأکید دارند که مهمترین و اصلی‌ترین مسئله دنیای اسلام مسئله فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی است مردم نیز با حضور در راهپیمایی روز قدس اعلام می‌کنند که مسئله فلسطین مسئله نخست دنیای اسلام است و زمینه نابودی رژیم صهیونیستی به عنوان غده سرطانی در این منطقه با همکاری و وحدت کشورهای اسلامی به ویژه جوانان مسلمان و انقلابی این کشورها فراهم می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر 8 نجف اشرف با اشاره به حساسیت راهپیمایی روز قدس امسال بیان کرد: متأسفانه با وجود مخالفت جهانی رئیس جمهور و دولت استکباری آمریکا تصمیم گرفت تا سفارت خود را به قدس منتقل کند و رسمیت بیشتر و جدی‌تر را به رژیم اشغالگر قدس بدهد بنابراین مردم انقلابی ما و همه کشورهای اسلامی باید به صورت جدی در راهپیمایی روز قدس حضور داشته باشند و انزجار و مخالفت خود را نسبت به این حرکت استعماری آمریکا اعلام کنند.

وی ادامه داد: در ماه‌ها و سال‌های گذشته شاهد اقدامات نظامی توسط رژیم صهیونیستی در سوریه و لبنان بودیم، آنان با بمباران این مناطق تلاش کردند عرض اندامی داشته باشند که در سکوت بین‌المللی به ویژه غرب و اروپا این اتفاق رخ داد و می‌توان گفت رژیم صهیونیستی به دنبال خروج از انزوا است و با این اقدامات می‌خواهد به عنوان بازیگر منطقه‌ای خود را نشان دهد.

طالب‌پور تصریح کرد: بعضی از دولت‌های دست نشانده عربی به ویژه عربستان در یک سال گذشته، روابط خود را با رژیم صهیونیستی آشکار کردند و رفت و آمدها بیشتر شده و صحبت از به رسمیت شناختن این رژیم شده است که این‌ها انگیزه جدی برای همه ما ایجاد می‌کند تا در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم.

وی گفت: به تازگی جنگی در منطقه غزه به راه افتاده است و افرادی که قصد داشتند در منطقه مسکونی مادری خود مستقر شوند مورد هجوم رژیم صهیونیستی قرار گرفتند و کشته شدند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر 8 نجف اشرف خاطرنشان کرد: موشک‌های ساده مقاومت به سمت رژیم صهیونیستی توانست ضربه سنگینی به این رژیم وارد کند و نشان دهد که موضوع گنبد آهنی و قدرت این رژیم پوشالی است و به تعبیر قرآن کریم «اِنَّ أَوْهَنَ البُیُوتِ لَبَیتُ العَنکَبوتِ» جبهه باطل همیشه ضعیف است.

وی گفت: رژیم صهیونستی با اعلام اینکه قویترین ارتش منطقه و چهارمین ارتش دنیا را در اختیار دارد می‌خواهد ترس و دلهره‌ای در جامعه اسلامی بیندازد که می‌بینیم این ادعاها صحت ندارد و حضور و راهپیمایی و اعلام انزجار مردم در راهپیمایی روز قدس ضربه سنگین‌تری را به چهره پوشالی رژیم صهیونیستی و حامیانش می‌زند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها