جانشین سپاه ناحیه شاهرود:

اصلی‌ترین پاشنه آشیل امروز ما، ارائه خدمات به مردم/ مبارزه مستقیم در دستور کار آمریکا

جانشین سپاه شاهرود با بیان اینکه اصلی‌ترین پاشنه آشیل ما امروز، ارائه خدمات به مردم که پشتوانه انقلاب هستند می‌باشد گفت: ما در عرصه‌های مختلف به عنوان بسیج خدمت رسانی است.
کد خبر: ۹۰۲۴۵۵۹
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسین یارمحمدی در گردهمایی فرماندهان و شورای پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات نجف اشرف شهر رودیان که در مسجد جامع این شهر برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت شهدای عملیات الی بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر و شهدای شهرستان و شهدای خطه رودیان و شهید علیمحمد حیدری، ماه رمضان را بهترین فرصت برای ذخیره معنوی تا پایان سال عنوان کرد و با اشاره به قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ تا ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ ملت ایران افزود: در طول این مدت حوادثی به رهبری امام راحل و حضور مردم و هزینه‌ای که دادند رقم خورد که نظام اسلامی جایگزین نظام ستم شاهی شد.
وی گفت: از لحظه پیروزی تا امروز دشمنان به صورت مداوم برنامه ریزی خود را برای براندازی نظام داشته و دارند و در ابتدای پیروزی انقلاب، آشوب‌ها و غائله‌هایی که ایجاد کردند و جنگ تحمیلی که تمام قدرت‌های جهانی وارد شدند را بر ما تحمیل نمودند.
یارمحمدی خاطر نشان کرد: تا زمان جنگ تحمیلی ایران، تمام جنگ‌ها نیابتی و بین دو ابرقدرت جهانی ایجاد می‌شد تا تغییر قدرت بوجود آورند، اما تنها جنگی که دو ابرقدرت با هم وارد جنگ مشترک شدند موضوع دفاع مقدس ما بود و بعد از دفاع مقدس و ارتحال امام و انتخاب مقام معظم رهبری از دهه ۷۰ رویکرد استکبار عوض شد و از جنگ سخت به رویکرد فرهنگی نرم تغییر کرد.
جانشین سپاه شاهرود با بیان اینکه مقام معظم رهبری از سال ۷۰ بر تهدید فرهنگی و شبیخون فرهنگی و جنگ فرهنگی و ناتوی فرهنگی تذکر دادند، اما مسئولین و مردم غفلت کردند و ما آسیب جدی دیدیم گفت: در رویکرد جدید باور و اعتقاد جوانان و تغییر باور در بعضی از موضوعات است که به بحث قدرت نرم توجه دارد و لذا آنچه مهم و ارزش دارد و عملیات الی بیت المقدس اهمیت داشت و نظام پایه گذاری کرد، پرچم این انقلاب با هدایت مقا معظم رهبری به دست صاحب اصلی خود برسد، مسیری که تمام جامعه جهانی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به عملیات بیت المقدس افزود: این عملیات در دهم اردیبهشت ماه سال ۶۱ به مدت ۲۵ روز شروع شد و مهم اینجاست که چرا عملیات الی بیت المقدس و سالروز آزادی خرمشهر را جشن می‌گیریم که دو نکته است، حضرت امام بعد از آزادسازی خرمشهر فرمودند: "خرمشهر را خدا آزاد کرد" و رهبری فرمودند: "خرمشهر‌ها در پیش است" این دو جمله بیان می‌کند خرمشهر چه بود، بحث مقاومت ملت در برابر استکبارجهانی و راهبرد ما همین هست.
وی با اشاره به حلاوت و شیرینی آزادسازی خرمشهر در سال ۶۱ ادامه داد: مقام معظم رهبری تاکید بر در پیش بودن خرمشهر‌ها دارد، خرمشهر‌ها کجاست؟ بعد از جنگ تحمیلی، جنگ نرم و اتفاقات چند سال اخیر را دقت کنیم، شعار سال‌ها اقتصادی است و تمام توان استکبار متمرکز به تحریم شده هر چند از اول انقلاب بوده است.
جانشین سپاه شاهرود با توجه دادن به ۱۵ سال اخیر و جبهه نظام استکبار گفت: در این سال‌های گذشته سیاست استکبار تغییر نکرده است و شیوه تغییر کرده و یک اختلاف بین جمهوری خواهان و دموکرات‌ها در آمریکاست، که دموکرات‌ها در پی ارتباط مستقیم بودند و با اشغال پنج کشور اطراف ما در صدد حمله به ما بودند و به توفیق الهی منافع ما در سوریه و عراق و لبنان تامین شد و در یمن همینطور لذا بعد از آن‌ها جمهوی خواهان آمدند و به موضع ۱۵ سال گذشته بازگشتند که دخالت مستقیم در داخل کشور که خروج از برجام که هر چند برجام خروجی برای نداشت از آن جمله است.
وی با تاکید بر این نکته که حضور مستقیم و مبارزه مستقیم در دستور کار آمریکاست عنوان کرد: به عنوان بسیج و سرباز ولایت در راستای فرمایشات رهبری معظم انقلاب باید جوان پای کار انقلاب تربیت کنیم و به موضوع خرمشهر‌ها دقت کنیم، خاکریز دشمن و خرمشهر امروز کجاست؟ باید بدانیم. یارمحمدی افزود: اصلی‌ترین پاشنه آشیل ما امروز، ارائه خدمات به مردم که پشتوانه انقلاب هستند و ما در عرصه‌های مختلف به عنوان بسیج و رویکرد سازمان بسیج در سال ۹۷ خدمت رسانی است و مبارزه مستقیم که اگر می‌خواهیم فتح خرمشهر‌ها را داشته باشیم باید رویکرد خدمت رسانی باشد و طرح‌های مختلف برنامه ریزی شده تا ارائه به مردم که شایسته بهترین‌ها هستند انجام شود.
وی ادامه داد: در همه موضوعات فرهنگی اجتماعی و مختلف باید کار کنیم و باید همت کرد از مردم برای مردم تولید خدمت کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار