مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان:

روز قدس روز دفاع از آرمان ملت مظلوم فلسطين است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان:روز قدس روز دفاع از آرمان ملت مظلوم فلسطين و روز اتحاد و يکپارچگي مردم مسلمان جهان عليه رژيم غاصب اسرائيل است .
کد خبر: ۹۰۲۴۵۷۱
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳

حجت‌الاسلام ابوالفضل رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امیرمومنان علی (ع) گفت:روز قدس روز دفاع از آرمان ملت مظلوم فلسطين و روز اتحاد و يکپارچگي مردم مسلمان جهان عليه رژيم غاصب اسرائيل است .

وی با بیان اینکه طبق دیدگاه امام (ره) روز قدس روز اسلام است، افزود: به فرموده حضرت امام (ره) روز قدس روز حاکمیت اسلام و روز دفاع از مستضعفین عالم است.

 مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کمیجان با اشاره به اینکه مردم فلسطین حدود 70 سال، درگیر اشغالگری صهیونیست ها هستند، گفت: امت اسلامی باید در دفاع از این مردم مظلوم در این روز با سردادن شعار مرگ بر اسراییل لرزه بر اندام دشمنان اسلام بیاندازند.

وی بااشاره به نقش وحضور مردم در این روز افزود: متأسفانه حتي آنها كه مدعي برادري ميان مسلمانان هستند وقتي در برخي كشورهاي اسلامي بر سر كار آمدند راه‌هاي منتهي به فلسطين را بستند و مظلوميت و تنهايي ملت فلسطين را بيشتر به رخ كشيدند اما در همين حال ملت بصير و بزرگ ايران حتي در شرايط سختي و گرفتاري خود و زمان جنگ تحميلي هم مدافع ملت فلسطين بود و امروز نيز همچنان آنان را تنها نخواهد گذاشت.

حجت الاسلام رجبی در پایان گفت: مردم ولايتمدار شهرستان کمیجان  آخرين جمعه ماه مبارک رمضان امسال نيز همانند سال‌ هاي گذشته با حضور با شکوه خود در راهپيمايي اين روز دشمنان اسلام را نااميد خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار