خبرهای داغ:
استاد حوزه ودانشگاه مشهد مقدس گفت: هر کجای این کشور که عظمت و سربلندی و صلابت است جایی است که مردم ومسئولین با دقت به تدابیر رهبری عمل کردند و هرکجای مملکت که ضعف است آنجایی است که به صحبت های رهبری بی توجهی شده است.
کد خبر: ۹۰۲۴۵۹۷
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام عابدی از اساتید حوزه و دانشگاه  در بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان قاینات اظهارکرد:چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی و غرس این نهال به دست امام خمینی(ره) می گذرد و فرصتی که امام برای رهبری این نظام پیدا کردند فقط یک دهه بود و حدود سه دهه است که نظام مقتدربه دست با کفایت یکی از شاگردان راستین امام ، مقام معظم رهبری اداره می شود .

وی افزود: بسیاری از رهبران دنیا تصور می کردند بعد از رحلت امام سقف حکومت اسلامی پایین می آید و نظامی باقی نمی ماند.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد:سیرحوادث انقلاب نشان می دهد که کشور ما از یک زاویه ملکوتی هدایت می شود وتمام مردم جامعه ما ومخصوصا شیعیان باید به این باور برسند که اگر گوشه چشم عنایت امام عصرارواحنا فدا به این کشور نبود نه امام می توانست کشور را به این قدرت رهبری کند و نه این کار از عهده مقام معظم رهبری ساخته بود.

 وی درادامه گفت: این حرفی است که در فرمایشات حضرت آقا هست که می فرمایند من بارها از امام شنیدم که دست دیگری در کار است .وبه تعبیر رهبری روح جمعی جامعه ما یک روح انقلابی است وسیل خروشان مردم را در 22 بهمن دیدید ودر روز قدس امسال نیز خواهید دید.

حجت الاسلام عابدی درادامه بیان داشت: آرمانهای امام و انقلاب زنده است وبه همین اندازه که دوستان قوی داریم دشمنان خطرناک و نامردی هم داریم و هرچه برخی از بیرون شیطنت می کنند برخی از دوستان غافل هم در درون به خواسته دشمن دامن می زنند.

 وی ادامه داد: روزی که دست ما واقعا خالی بود نیروهای ما با تمام توان در مقابل دشمنان ایستادند و امروز که قدرت اول منطقه از لحاظ دفاعی هستیم آمریکا کوچکتر از این است که بخواهد برای ما حرفی بزند .

حجت الاسلام عابدی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: آمریکا شیطان است و آیا با شیطان می توان کنار آمد؟

وی افزود:امروز در راس هرم مدیریتی جامعه آمریکا و صهیونیسم شیطان های مجسّم قرار دارند.

وی با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: امروزه مواضع مقام معظم رهبری خون را در رگهای اروپائیان منجمد کرده است.

 حجت الاسلام عابدی تصریح کرد: آمریکا هم با اروپا بسته است و گفته است ما از برجام خارج می شویم که تعهدی نداشته باشیم و بتوانیم بر ایران فشار بیاوریم و شما هم به ایرانیها اعلام کنید شرط همراهی شروع مجدد مذاکرات در بحث برجام 2 و توان موشکی ایران و بحث حضور ایران در منطقه است.

این استاد حوزه ودانشگاه درادامه با اشاره به حکومت شاهنشاهی در ایران اظهارکرد: رضا شاه و فرزندش چیزی  جز نکبت برای کشور نداشتند و یکی از آثار برکات وجود امام محو وجودی  نظام سلطه طلبی بود .

وی افزود:بدترین نظام حاکم بر عالم ،حکومت شاهنشاهی بود و این نظام شاهنشاهی  برای ما ذلت آورد.

حجت الاسلام عابدی با بیان این که جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی میراث گرانقدر امام راحل است گفت:امام اسلام وشیعه و ایران را از غربت نجات داد .

 وی بااشاره به مسئله ولایت گفت: عظمت و صلابت این کشور تا زمانی است که ما پشت سر ولایت بایستیم و امام هم فرمودند  اگر می خواهید کشور شما آسیبی نبیند پشت ولایت بایستید.

حجت الاسلام عابدی اضافه کرد:امروز دفاع از ولایت دفاع از امام زمان(عج) ودفاع از پیامبر اکرم(ص) است .

 وی افزود:این کشور نیاز به ولایت دارد و نظام سیاسی ولایی منحصر به فرد است واگر ولایت نبود مگر جنگ اداره می شد ؟و ...

این استاد حوزه و دانشگاه در بخش پایانی سخنان خود گفت:هرکجای این کشور که عظمت و سربلندی و صلابت  است جایی است که مردم ومسئولین با دقت به حرف حضرت آقا گوش کرده اند وبه تدابیر آقا عمل کردند و یک نمونه آن در حوزه دفاعی است که ایران قدرت اول تولید علم در منطقه وقدرت 15 تولید علم در دنیاست و هیچ کشوری در منطقه غرب آسیا به توانمندی  دفاعی ایران نمی رسد. 

وی افزود: هرکجای مملکت که ضعف است آنجایی است که به صحبت های رهبری بی توجهی شده است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها