خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
بیانیه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) به مناسبت روز جهانی قدس
ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان ، ضمن بیعت مجدد با آرمان‏های الهی حضرت امام خمینی(ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام خامنه ‏ای (مدظله العالی) ، در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت و از عموم مردم انقلابی و شهید پرور اصفهان دعوت می‏نماید تا با حضور در این راهپیمایی پرشکوه بار دیگر عزم و اتحاد خود را در مبارزه با رژیم کودک کش صهیونیستی به نمایش بگذارند.
کد خبر: ۹۰۲۴۵۹۹
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت امام صادق (علیه السلام) اصفهان، به مناسبت روز جهانی قدس اطلاعیه ای بدین شرح صادر نمود:



پس از صدور پیام تاریخی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر نام گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس در محکومیت اشغال قدس شریف توسط رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی، مردم جهان همه ساله در حمایت از مظلومیت مردم فلسطین به خیابان‌ها آمده و خشم و انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم جنایتکار صهیونیستی اعلام می‌دارند.

مسئله‌ی قدس و فلسطین مسئله‌ی اول جهان اسلام است، بنیان گذار کبیر انقلاب، مسأله فلسطین را به عنوان مهم‌ترین مسئله جهان اسلام مطرح و راه حل آزادی قدس و نجات مردم فلسطین را نابودی رژِیم جعلی و اشغالگر صهیونیستی دانست.

اعلام روز جهانی قدس، اشغال فلسطین را در رأس مسائل جهان اسلام معرفی کرد و از همه‌ی مسلمانان و مستضعفان جهان خواست تا با اتحاد و همبستگی به یاری خواهران و برادران خود در فلسطین بشتابند تا اسرائیل نتواند به اشغال سرزمین‌های فلسطینی ادامه دهد و ملت فلسطین را تضعیف نموده و به علاوه روز جهانی قدس، روز هشدار به حاکمان خائن در برخی کشور‌های اسلامی است که منافع امت اسلام را وجه المصالحه استکبار قرار داده اند.

روز قدس، متعلق به همه ملت‌های مظلوم و آزادی خواه دنیاست و زمینه ساز اتحاد و همبستگی مستضعفین در برابر مسکتبرین را فراهم می‌سازد.

اینک وهمگام با رهبر عزیزمان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تاکید می‌کنیم که مهمترین مسئله جهان اسلام را آزادی قدس مقدس می‌دانیم و تا آزادی و یاری مردم مظلوم فلسطین از پای نخواهیم نشست تا انشاء الله کمتراز بیست و پنج سال آینده نابودی این رژیم اشغالگر را به چشم ببینیم.

در پایان بسیجیان ناحیه‌ی مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان از امت انقلابی، شهید پرور و همیشه در صحنه‌ی اصفهان دعوت به عمل می‌آورد تا ضمن تجدید با آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهنمود‌های امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با حضور پرشکوه در این راهپیمایی اتحاد و عزم خود را در مبارزه با رژیم کودک کش صهیونیستی به نمایش بگذارند.

روابط عمومی و تبلیغات ناحیه امام صادق (علیه السلام)
ارسال نظرات