مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

نابودی رژیم صهیونیستی خواسته قلبی همه مسلمانان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در سومین محفل انس با قرآن کریم این ناحیه با اشاره به فرا رسیدن روز قدس گفت: جنایات رژیم صهیونیستی قابل چشم پوشی نیست و نابودی این رژیم خواسته قلبی ما مسلمانان است.
کد خبر: ۹۰۲۴۶۲۰
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد روز قدس را روز فریادهای مرگ بر اسرائیل عنوان و بیان کرد: فلسطین شاخص تمایز دوست از دشمن است، بیت المقدس هویت جهان اسلام است و رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی و دروغین می باشد.

   وی سکوت سازمان ملل و کشورهای به ظاهر بشردوست را در برابر جنایات اسرائیل محکوم  و اظهار داشت: موضع ایران در برابر اسرائیل، حمایت از تمامی دشمنان این رژیم است.

   حجت الاسلام امیرنژاد با بیان اینکه قرآن الگوی عملی ما و پایه اصلی قانون اساسی کشور است، تاکید کرد: سلطه پذیری و زیر بار زور استکبار رفتن در مکتب ما راه ندارد و حمایت از مظلومین جهان یکی از اساسی ترین ارکان مکتب اسلامی ماست.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه ضمن تسلیت ایام شهادت مولی المتقین علی(ع)، شب بیست و سوم رمضان را که مصادف با شب جمعه نیز می باشد، افضل ترین شب ماه رمضان و افضل ترین شب در بین همه شب های سال دانست و بر شب زنده داری، انجام اعمال خاصه و راز و نیاز با خدا در این شب را بسیار مورد تاکید قرار داد.

   سومین محفل انس با قرآن کریم با حضور علی انگوتی از قاریان نوجوان میانه  در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار