خبرهای داغ:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: قم در زمینه عهده‌گیری تکفل ایتام در حال رسیدن به خودکفایی است و بر اساس گزارش ارائه شده امسال در قم یتیم بی‌سرپرست نخواهیم داشت.
کد خبر: ۹۰۲۴۶۵۹
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۸
قم در تکفل ایتام در حال رسیدن به خودکفایی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد امیرآبادی چهارشنبه شب در مراسم طرح اکرام ایتام که در میدان آستانه برگزار شد، اظهار کرد: هر سال در این برنامه حضور پیدا می‌کنیم و شاهد شگفتی‌ها و کار‌های بزرگ هستیم.

وی خاطرنشان کرد: هر سال مردم قم در روز و شب ۲۱ ماه رمضان حماسه می‌آفرینند و با وجود آنکه وضعیت اقتصادی نسبت به سال گذشته مناسب نیست، ولی این اقدام ارزشمند سال به سال با شکوه‌تر برگزار می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این حضور نشان می‌دهد مردم معتقد بوده و در کمک به نیازمندان پیشرو هستند گفت: قم در زمینه عهده‌گیری تکفل ایتام در حال رسیدن به خودکفایی است و بر اساس گزارش ارائه شده امسال در قم یتیم بی‌سرپرست نخواهیم داشت و سهمیه ایلام نیز دریافت شده است.

وی یادآور شد: دولت و مجلس به تنهایی نمی‌تواند کمکی در راستای حل مشکلات مردم داشته باشد و حضور مردم نشاندهنده اعتقادات آن‌ها است. امسال مانند سال‌های گذشته در خدمت کمک به ایتام هستیم و به آن‌ها کمک می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها