مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زابل گفت: اردوی تابستانی گروه جهادی «یاوران مهدی(عج) » در روستای قرقری بر گزار می شود.
کد خبر: ۹۰۲۴۶۶۷
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

محمد مهدی نبوی در گفتگو با خبرنگار بسیج در زابل، با اشاره به این مطلب که هدف از فعالیت گروه جهادی «یاوران مهدی» خدمت بی منت به مردم است تا با حضور در مناطق محروم بتوانیم مشکلات محرومین و نیازمندان در سطح شهرستان را رفع کنیم، افزود : این گروه جهادی مانند سالهای گذشته در ایام تابستان از مشکلات مردم گره گشایی خواهند کرد.

وی بیان کرد: عرصه فعالیت جهادگران در این اردو، آموزشی، اجتماعی، اشتغالزایی، دامپزشکی، عمرانی، فرهنگی، مطالبه گری و ورزشی خواهدبود.

نبوی تصریح کرد: اردوی جهادی تابستان این گروه در روستای قرقری برگزار می شود که جهادگران بسیجی خواهر و برادر در عرصه های ذکر شده به مردم  این منطقه خدمت رسانی خواهند کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زابل  با تاکید بر این مطلب که جهادگران دانشجوی بسیجی در گرمای طاقت‌فرسا به ارائه خدمات جهادی  در قرقری خواهند پرداخت که فعالیت در این شرایط و حرکت در مسیر خدمت به مردم خود نوعی ایثار کردن است، تصریح کرد: خودسازی مهمترین ویژگی اردو‌های جهادی است و حضور دانشجویان جهادگر در روستا‌های محروم نشان از دغدغه داشتن آنها در برابر مشکلات مردم مناطق محروم و رسیدگی به آن است.
 
این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: خود سازی یکی از اهداف گروه‌های جهادی است، که دانشجو علاوه بر کمک به مردم به خودسازی خودش هم کمک می‌کند.
ارسال نظرات