امام جمعه نیمروز گفت: جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی توانست روز قدس را در تمامی دنیا و در بین تمام مسئولان زنده نگه دارد.
کد خبر: ۹۰۲۴۶۷۲
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷

حجت الاسلام والمسلمین محمد راشکی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در نیمروز بیان کرد: یکی از ارزشمندترین کار‌های امامراحل(ره) نام گذاری روز قدس است که امام برای نجات قدس از چنگال رژیم صهیونستی و اشغالگر جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس نام گذاری کند که در این راستا جمهوری اسلامی ایران توانست این نام را در تمام دنیا و در میان تمامی مسلمین جهان زنده نگه دارد.

وی ادامه داد: امسال باید راه پیمایی روز قدس باشکوه‌تر از دیگر سال‌ها برگزار شود چرا که به خاک خون کشیدن ده‌ها کوک و جوان فلسطینی و افتتاح سفارت امریکا در قدس و بمباران نوار غزه این‌ها فاجعه بزرگ انسانی است که هرروز رژیم منحوس اسرائیل و هم پیمانانش مرتکب می‌شوند.

حجت الاسلام راشکی خاطرنشان کرد: دشمن هرروز جنایات وحشتناکی در حق مردم مظلوم فلسطین انجام می‌دهند پس باید چنین جنایاتی را با حضور خود محکوم کنیم.

امام جمعه نیمروز تصریح کرد: همه مسلمانان جهان باید دریک صف قرار بگیرند که آرزوی امام همین بود که تمامی مسلمانان یک صدا و متحد این رژیم را باطل اعلام کنند.

وی تاکید کرد: اگر هر مسلمان یک سلطل آب به طرف این کشور بریزد این کشور را آب خواهد برد پس به امید آن روزی که همه مسلمان در یک صف واحد این رژیم را از روی کره زمین محو کنند.
ارسال نظرات