خبرهای داغ:
آیت الله علوی گرگانی گفت: خدا وند از انسانهای مومن می خواهد خداوند را نصرت و یاری کنند و نصرت خداوند با کمک کردن به بندگان خوب خدا انجام می شود.
کد خبر: ۹۰۲۴۶۷۳
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،  آیت الله علوی گرگانی همزمان با روز شهادت امیر المومنین در جمع مردم  روزه دار گرگان در مسجد جامع این شهر گفت: طبق آیه قرآن خداوند همواره با کسانی همراه است که دو صفت را در خود داشته باشد.

وی گفت: تقوای الهی و کمک و احسان به مردم دو خصلت مهمی است که فرد مومن باید برای نزدیکی به خداوند داشته باشد.

این مرجع تقلید بیان کرد: در دیدار با مسئولین رعایت این دو صفت را همواره به آنان توصیه می کردم و حتی تذکر می دادم که که آیه مربوطه را در دفتر کار خود نصب کنند.

آیت الله علوی در بیان شاخصه های تقوا ی الهی گفت: تقوا یعنی انسان از خدا بترسد، به قرآن عمل کند،قناعت داشته باشد ، خود را آماده رفتن به عالم آخرت کند و به مردم احسان نماید.

وی ادامه داد: خداوند از انسانهای مومن می خواهد خداوند را نصرت و یاری کنند و نصرت خداوند با کمک کردن به بندگان خوب خدا انجام می شود.

این عالم دینی افزود: امیر المومنین با آن شخصیت عظیمی که داشت برای شادی دل یتیمان هم بازی آنان می شد و این برای همه ما درس است که شاد کردن دل بندگان خدا چه اهمیتی دارد.

آیت الله علوی گرگانی گفت: در حدیث معصوم آمده که ایمانتان را با صدقه و اموالتان را با زکات حفظ کنید  و با دعا بلاها را از خود دور کنید.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها