خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گلستان گفت: رژیم جلادی چون اسرائیل که از بادبادک آتش¬زا می ترسد با حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز قدس به نابودی نزدیک تر می شود.
کد خبر: ۹۰۲۴۶۷۸
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجة الاسلام والمسلمین روح الله رجنی ؛ مسئول سازمان بسیج طلاب استان اظهار کرد: روز قدس یک روز جهانی است و یک پیام جهانی هم دارد که آن اتحاد، وحدت و یکپارچگی کلیه مسلمانان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

وی تاکید کرد: روز قدس یک روز جهانی و یک پیام جهانی هم دارد که آن اتحاد وحدت و یکپارچگی کلیه مسلمانان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

مسئول سازمان بسیج طلاب خاطر نشان کرد: رژیم جلادی چون اسرائیل که از بادبادک آتش­زا می ترسد با حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز قدس به نابودی نزدیک تر می شود.

رجنی افزود: با توجه به حساسیتی که امروز در منطقه با آن مواجه هستیم و تهدیدها و تحریم‌های استکبار جهانی، امسال راهپیمایی روز جهانی قدس از اهمیت بالاتری برخوردار است که ملت شریف ایران اسلامی در دوران انقلاب و پس از آن در سرنگون کردن توطئه‌های استکبار و رژیم صهیونیستی در پشتیبانی از نظام و ارزش‌های انقلاب به تأسی از رهبر معظم انقلاب همیشه در صحنه بوده‌اند و خواهند بود.

 مسئول سازمان بسیج طلاب استان با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس تصریح کرد: همه باید بستر لازم را برای حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس که مصادف است با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف فراهم نمایند.

وی در خصوص حضور حداکثری مردم در این روز مهم افزود:حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی و معادلات سیاسی جهان را تحت تأثیر قرار می­دهد. حضور طلاب و عملا و روحانیون همانطوری که همیشه به عنوان پرچمداران این انقلاب اسلامی در صحنه حضور داشته اند یک بار دیگر با رهبری خودشان انشاء الله بتوانند حماسه ای دیگر خلق کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها