سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان در بیانیه‌ای آحاد مردم و همچنین جامعه پزشکی را جهت شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس فراخواند.
کد خبر: ۹۰۲۴۶۷۹
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، در بیانیه سازمان بسیج جامعه پزشکی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
روز قدس روز حیات مجدد اسلام است. امام خمینی (ره)

همه ملت ها و دولت های اسلامی باید مسئله فلسطین را در زمره مسائل درجه اول خود بدانند .مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شاهد حرکت یکپارچه امت اسلام و آزادی خواهان جهان است؛ حرکتی که با زمان شناسی، ژرف اندیشی و آینده نگری پیر فرزانه انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) پایه گذاری شد تا مسئله فلسطین، پاره تن جهان اسلام و قدس، قبله اول مسلمانان، هیچ گاه به فراموشی سپرده نشود.

چه ننگ آور است همراهی امروز برخی سران خود فروخته جهان اسلام با سران جبهه ظلم و سکوت سازمان‌های مدعی حقوق بشر در برابر بیش از نیم قرن آدم کشی و تجاوز رژیم منحوس صهیونیستی و ننگین‌تر، سکوت و تایید سازمان‌هایی است که موجودیت‌شان را مدیون آرمان فلسطین هستند.

سازمان بسيج جامعه پزشکي لرستان ضمن لبيک مجدد به نداي ملکوتي امام راحل عظيم الشأن و تجديد بيعت با مقام معظم رهبري حضرت آيت ا... خامنه اي، حمايت خود را از مقاومت اسلامي فلسطين تا آزادي کامل قدس شريف از چنگال اشغالگران صهيونيستي اعلام نموده و هرگونه مذاکره و سازش بدون در نظر گرفتن حقوق حقه ملت فلسطين را خيانت به آرمان ملت مسلمان و مقاوم فلسطين دانسته و آن را محکوم مي کند و از تمامي اقشار خصوصا اعضای بسیج جامعه پزشکي لرستان دعوت مي¬کند تا همگام با ساير مسلمانان جهان و اقشار ملت ايران وفادار به نظام ورهبري عاليقدردر اين راهپيمايي شرکت نمايند.

وعده همه ما 18 خرداد ماه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان

انتهای پیام/

ارسال نظرات