خبرهای داغ:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین:
مهندس پرزحمت عنوان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 449 پرونده تخلفاتی در خصوص گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، امتناع از عرضه کالا، عدم صدور فاکتور و درج قیمت در بازار ماه مبارک رمضان تشکیل شده است.
کد خبر: ۹۰۲۴۶۹۵
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

مهندس علی پرزحمت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 449 پرونده تخلفاتی در خصوص گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، امتناع از عرضه کالا، عدم صدور فاکتور و درج قیمت در بازار ماه مبارک رمضان تشکیل شده است.
وی گفت: با توجه به میزان افزایش تقاضای برخی کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان، طرح نظارتی بازار آغاز و نظارت بر آنها نیز تشدید شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اظهار کرد: 60 بازرس مستقل و 53 ناظر افتخاری به صورت غیرمستقیم در سطح شهر به کالاهای اساسی این ایام در مراکز اقتصادی و فروشگاه های عرضه مواد پروتئینی، لبنی و سایر اقلام نظارت می کنند.
مهندس پرزحمت ضمن اشاره به رسیدگی سریع به شکایات مراجعه کنندگان عنوان کرد: رسیدگی به شکایات مردمی از اولویت کار این سازمان بوده که با هماهنگی اداره تعزیرات حکومتی یک شعبه سیار برای رسیدگی به شکایت های مردمی تشکیل شده است.
این مقام مسوول افزود: خوشبختانه اصناف استان از جمله اتحادیه های صنف پوشاک، خواروبار فروشان و قنادان در راستای نظارت بر قیمت ها همکاری و مشارکت خوبی داشته و بازرسان خود را در این زمینه فعال کرده اند.
وی یادآور شد: نمایشگاه طرح ضیافت استان نیز در راستای تعدیل قیمت ها و جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی برگزار و کالاهای مورد نیاز مردم از جمله مواد پروتئینی، گوشت، مرغ، لبنیات، مواد غذایی و شیرینی با تخفیف 10 تا 15 درصدی عرضه شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین اضافه کرد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، جشنواره های فروش طرح ضیافت در فروشگاه های بزرگ زنجیره ای کوروش، رفاه، اتکا و هایپر مارکت ها برگزار و با هماهنگی های صورت گرفته نیز تخفیف های 10 تا 20 درصدی بر روی کالاهای اساسی اعمال شده است.
مهندس پرزحمت تصریح کرد: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم با قیمت های ویژه ستاد تنظیم بازار از جمله برنج، شکر، گوشت مرغ و قرمز منجمد در سطح استان به منظور جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها نیز توزیع شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.
وی در پایان افزود: سامانه 124 برای رسیدگی به شکایت های مردمی در نظر گرفته شده و شهروندان می توانند گزارش های خود را جهت رسیدگی در اسرع وقت به این شماره اعلام کنند.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها