خبرهای داغ:
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: در بیش از ۱۰۰ نقطه استان خوزستان شامل مراکز شهرستان، شهر، بخش‌ها و روستاهای پر جمعیت راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۴۷۱۱
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷

حجت الاسلام‌ سیدلطف الله سپهر در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اهواز اظهار داشت: روز جهانی قدس برای جهان اسلام از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به این‌که قدس از لحاظ دینی، فرهنگی و مذهبی قبله اولین مسلمین و محل معراج پیامبراکرم(ص) است، بیان کرد: قدس بخش بزرگی از تاریخ اسلام به شمار می‌آید.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: برای جامعه بیش از یک میلیاردی مسلمانان نکته تاریکی است که یک مجموعه محدود و غاصبی بیش از 70 سال قبله اول مسلمین را اشغال و جمعیت بیش از ده میلیون را در سراسر جهان آواره کنند.

وی وی تأکید کرد: حمایت از مردم مظلوم فلسطین تکلیفی برای جامعه اسلامی و مصداق فرمایش پیامبراکرم(ص) مبنی براین‌که «هر کس ندای استغاثه‌ی مسلمی را بشنود و پاسخ نگوید، مسلمان نیست»، است.

سپهر بیان کرد: امپراتورهای خبری غرب و صهیونیست در تلاش به فراموشی سپردن قدس و اشغال اراضی این سرزمین بودند که با تأسیس انقلاب اسلامی و با امامت و مرجعیت امام خمینی(ره) و نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به روز جهانی قدس منجر شد که مطالبه پیگیری و بازگشت قدس احیا شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به این‌که با روز جهانی قدس، فرهنگ برگشت قدس به جهان اسلام احیا شد، ادامه داد: با حضور میلیون‌ها مسلمان در روز جهانی قدس منجر شد که رژیم صهیونیستی عقب‌نشینی کنند.

وی عنوان کرد: روز جهانی قدس امسال به سبب انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به بیت‌المقدس از اهمیت بالایی برخوردار است.

سپهر گفت: در بیش از یکصد نقطه استان خوزستان شامل مراکز شهرستان، شهر، بخش‌ها و روستاهای پر جمعیت راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار خواهد شد که در شهر اهواز نیز از ساعت 11:30 روز جمعه از مسجد آیت‌الله موسوی جزایری، خیابان امام، چهار راه آبادان و مصلی امام خمینی(ره)، راهپیمایی خواهیم بود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: در این مراسم پیش از اقامه نماز روز جمعه، آیت‌الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به سخنرانی خواهد پرداخت و قطعنامه پایانی سراسری نیز قرائت می‌شود.

وی با اشاره به هماهنگی سایر دستگاه‌های دولتی و سازمان‌های مختلف، ادامه داد: ستادها در همه شهرستان‌ها و بخش‌ها تشکیل و تبلیغات محیطی، توزیع اقلام فرهنگی و تبلیغی و تعیین سخنران‌ها به همه شهرستان‌ها صورت گرفت.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها