خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان قزوین در گفت وگو با بسیج مطرح کرد:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) قزوین گفت: امسال روز قدس، فریادی رساتر و خروش بیشتری را می‌طلبد، چراکه دنیای کفر و استکبار و صهیونیسم در برابر اقتدار و عظمت روزافزون اسلام و مسلمین جهان و منطقه تمام امکانات شیطانی خود را در راه تخریب و ترور و شرارت و تفرقه‌افکنی به کار گرفته است و رژیم اشغالگر قدس بر طبل جنگ و جنایت می‌کوبد.
کد خبر: ۹۰۲۴۷۲۲
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴

حسین عدالتی شربیانی مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین اظهار داشت: روز جهانی قدس، به عنوان عامل و نمادی از نمایش وحدت، یکپارچگی و همدلی امت اسلامی و همه مردم آزاده جهان در اعلام همبستگی و حمایت از آرمان مقدس آزادی فلسطین و قدس عزیز است.
وی خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس تجلی آرمان فلسطین، فریاد وحدت امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک‌کشی از غزه تا یمن و اعلام پایبندی ملت ایران به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و آمادگی همه‌جانبه و سلحشورانه برای دفاع از حقوق مسلم خود در حوزه‌های مختلف و مقابله سخت و پیروزمندانه با تهدیدات ناشی از حیله‌گری‌ها و خطاهای محاسباتی جبهه دشمن است.
این مسوول عنوان کرد: امسال روز قدس، فریادی رساتر و خروش بیشتری را می‌طلبد، چراکه دنیای کفر و استکبار و صهیونیسم در برابر اقتدار و عظمت روزافزون اسلام و مسلمین جهان و منطقه تمام امکانات شیطانی خود را در راه تخریب و ترور و شرارت و تفرقه‌افکنی به کار گرفته است و رژیم اشغالگر قدس بر طبل جنگ و جنایت می‌کوبد.
عدالتی بیان کرد: روز قدس نماد بیداری، آگاهی و اتحاد عظیم جهان اسلام در مقابل دشمن حقیقی اسلام است؛ روز قدس، روز رسوایی مجامع به اصطلاح بین‌المللی و مدعیان دروغین حقوق بشری است که سالیان دراز در برابر اقدامات تروریسم بین‌المللی رژیم کودک‌کش صهیونیستی سکوت اختیار کرده‌اند و اقدام جوانان فلسطینی در دفاع از خانه و کاشانه خود را تروریسم معرفی می‌کنند.
 
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین تصریح کرد: دشمن به دنبال این است تا وحدت اسلامی در بین امت اسلامی شکل نگیرد، امروز کشورهای استکباری با به وجود آوردن داعش و گروهک‌های تکفیری به دنبال اسلام آمریکایی است تا اسلام ناب محمدی به وجود نیاید. 
 
وی با بیان اینکه روز قدس در سال‌های متوالی در جای جای جهان در حال برگزاری است، گفت: هر ساله همه ملت در روز جمعه آخرین ماه مبارک رمضان به میادین می‌آیند و این حرکت برگرفته از کشور جمهوری اسلامی ایران است.
 
عدالتی در پایان ضمن دعوت از عموم مردم برای حضوری گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس خاطرنشان کرد: بسیجیان شهرستان قزوین از شهرهای اقبالیه، محمودآباد، کوهین، طارم، الموت و اقبال شرقی هم همگام با سایر اقشار مردم شهی پرور کشور با شکوه و اقتدار در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد انشالله.
4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها