خبرهای داغ:
در بیانیه سازمان بسیج مهندسین استان آمده است:
سازمان بسیج مهندسین استان گلستان در بیانیه ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار کرد:روز قدس ، روز فریاد جوانان غیور امت اسلام بر ضد استکبار و غاصبان سرزمین اسلامی است. پیام روز قدس محو اسرائیل از منطقه است
کد خبر: ۹۰۲۴۷۴۳
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سازمان بسیج مهندسین استان با فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرده که متن آن بدین شرح است :

(( مسئله فلسطین ، امروز راس مسائل سیاسی امت اسلام است و  همه موظفند برای آزادی و نجات ملت فلسطین تلاش و  مجاهدت کنند . ادعای دشمنان اسلام درباره اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی ناشی از ناتوانی و عجز آنهاست و دنیای اسلام بلاشک در مقابل این توطئه می ایستد و صهیونیست ها با این کار ضربه ای بزرگ می خورند  و فلسطین عزیز بدون تردید سرانجام آزاد خواهد شد))   بیانات امام خامنه ای (مدظله العالی) در دیدار با مسئولان و مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی.

روز قدس ، روز فریاد جوانان غیور امت اسلام بر ضد استکبار و غاصبان سرزمین اسلامی است. پیام روز قدس محو اسرائیل از منطقه است . پیام روز قدس این است که مسلمانان تا نابودی اسرائیل دست از مبارزه و جهاد برنمی دارند و آماده هر نوع قربانی هستند . بر همین اساس است که امام خامنه ای (مدظله العالی) بر ضرورت مبارزه با رژیم اشغالگر قدس تاکید کرده ، چنین فرمودند: هر یک وجب از خاک فلسطین ، یک وجب از خانه مسلمین است . هر حاکمیتی غیر از حاکمیت کشور فلسطین و حاکمیت مسلمین بر کشور فلسطین ، حاکمیت غاصب است . حرف همانی است که امام راحل عظیم الشان فرمود: اسرائیل بایستی از صفحه روزگار محو شود ، بحث بحث یهود ستیزی نیست ؛ مسئله ، مسئله غصب خانه مسلمین است.

جمعه پایانی ماه رحمت و برکت الهی و بهار نزول قرآن روز اعلام همبستگی ، غیرت و تعهد و حمایت ابدی مسلمین و آزادی خواهان و مستضعفین جهان از فلسطین و مظلومیت است . تقارن روز جهانی مبارزه با استکبار های پوشالی و حمایت جهانی از مردم بیگناه فلسطین با لیالی قدر قطعا بر قدر و ارزش این روز افزوده است و امروز اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه بوده و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید مقتدرانه تر از گذشته به یاری مردم مقاوم و مظلوم فلسطین بشتابند.

در سال ورود انقلاب اسلامی به پنجمین دهه حیات خود ، رییس جمهور آمریکا در ادامه سیاست های خصمانه خود علیه ملت ایران ؛ مطابق انتظار ، موازین بین المللی را زیر پا گذاشت و بی هیچ منطق و استدلالی از برجام خارج شد تا ذات خود را بیش از پیش به افکار عمومی دنیا معرفی کند . خروج آمریکا از برجام البته اتفاق عجیبی نبود . این کشور ماههاست در عمل برجام را زیر پا گذاشته ، اما با این اتفاق بار دیگر حقانیت ، صلح طلبی و عقلانیت ملت ایران در عرصه های جهانی اثبات شد و به فضل الهی رفتار های نابخردانه رییس جمهور کم تجربه آمریکا ، پرده از ماهیت سلطه طلبانه دولت این کشور انداخت تا برای همگان ثابت شود مقاومت و ایستادگی تنها راه موجود در دستیابی به حقوق مسلم ملت هاست.

ما مهندسین بسیجی استان گلستان به همراه سایر متخصصین متعهد و آزاده و دلسوز ملت ایران با الهام از مکتب اسلام ناب محمدی (ص) و اندیشه استکبار ستیزانه معمار کبیر انقلاب اسلامی , ضمن همدردی با مردم مظلوم فلسطین ، جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار وحشیانه این مردم بی دفاع  و اقدام اخیر آمریکای جنایتکار  در انتقال سفارتخانه نامشروع خود از تل آویو به بیت المقدس را محکوم کرده و با پیروی از امام خامنه ای (مدظله العالی) در روز جمعه همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و با مشت های گره کرده خود شعار ((مرگ بر سه قاتل کودکان ، آل سعود، اسرائیل ، آمریکای بی وجدان )) سرخواهیم داد و از آحاد مردم انقلابی و همیشه در صحنه و روزه دار به ویژه قشر مهندسین استان نیز دعوت می کنیم تا در یاری مظلومان و مخاصمت با ظالمان ، به پا خواسته و در راهپیمایی روز جهان قدس شرکت نمایند . به امید رهایی کامل قدس عزیز و  پیروزی مستضعفین بر مستکبرین عالم ان شا الله.

 

سازمان بسیج مهندسین استان گلستان

خردادماه 1397- رمضان المبارک 1439هجری قمری

 

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها