خبرهای داغ:
در بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان  سپاه نینوا آمده است:
سازمان بسیج جامعه زنان  سپاه نینوا در بیانیه ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار کرد: مسئله قدس یکی از بزرگترین مسائل تاریخ مسلمانان است که با درد و غم و آوارگی ملت مظلوم فلسطین آمیخته شده است   .
کد خبر: ۹۰۲۴۷۴۶
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سازمان بسیج جامعه زنان  سپاه نینوا با فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرده که متن آن بدین شرح است :

قدس مهد رسولان آسمان ، شهر بردباری و محاصره ، موطن ابراهیم خلیل ، محل بعثت حضرت عیسی (ع) و مسیر معراج پیامبر اکرم (ص) ، قریب به 70 سال است که در مصافی نابرابر ، مقاوم ایستاده است.

به فرموده امام خامنه ای (مدظله العالی) :  بنا بر فقه اسلام چه فقه مذاهب اهل سنت و چه شیعه و شاید بقیه مذاهب دیگر تردیدی وجود ندارد که وقتی دشمنی بر سرزمین مسلمین تسلط پیدا کرد ، وظیفه همه است که با او مبارزه و جهاد کنند ؛ به هرشکلی که ممکن است.....  .

مسئله قدس یکی از بزرگترین مسائل تاریخ مسلمانان است که با درد و غم و آوارگی ملت مظلوم فلسطین آمیخته شده است و وظیفه همه مسلمانان این است که با وحدت و یکدلی شعار رهایی قدس را به محور اساسی بیداری اسلامی تبدیل کنند و امروز استکبار جهانی برای کمرنگ کردن اولویت قدس برای مسلمانان تلاش می کند علاوه بر حذف محور مقاومت انقلاب اسلامی منطقه را به سوی دموکراسی غربی یا جنگ داخلی و فرقه ای سوق دهد .

امروز وحدت مسلمین  مهمترین مسئله قدس است تا حیات صهیونیست با اضطراب کمتری سپری شود اما غرب در تلاش است به جای آن برای مسلمانان حاشیه سازی کند لذا هوشیاری در صحنه پیچیده کنونی غرب آسیا و دوری از تفرقه مهمترین نیاز امروز امت اسلامی است .

سازمان بسیج جامعه زنان سپاه نینوا استان گلستان ، همپای دیگر هموطنان ضمن همدردی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی و حمایت از آرمان های قدس و با تبیین نقش وحدت و یکپارچگی و همگرایی امت اسلامی و گروه های فلسطینی در تقویت انتفاضه و پیروزی جبهه مقاومت و حضور حداکثری آحاد جامعه همراه با محکومیت اقدامات جنابت کارانه رژیم صهیونیستی در قتل عام مردم مظلوم فلسطین و اقدام دولت جنایتکار آمریکا مبنی بر انتقال نامشروع سفارتخانه خود از تل آویو به بیت المقدس اقدام نماید.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها