خبرهای داغ:
حجت الاسلام سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: به دلیل رشد بیداری ملت های مسلمان در سراسر جهان و به ویژه مرزهای فلسطین، شاهد انتفاضه موشکی در مقابل اسرائیل جنایتکار هستیم.
کد خبر: ۹۰۲۴۷۵۰
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، حجت الاسلام احمد سالک در گفتگویی با اشاره به اینکه روز قدس یادگار ماندگار امام خمینی(ه) است، اظهار کرد: تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط امام خمینی(ره) به عنوان روز قدس، یک استراتژی جهانی در راستای محو و نابودی اسرائیل بود و امروز در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی شاهد برپایی راهپیمایی روز قدس هستیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: اسرائیلی که ولد نامشروع استکبار بود قصد داشت از نیل تا فرات را غصب کرده و حکومت واحد جهانی را مطرح کند ولی به دلیل رشد بیداری ملت های مسلمان در سراسر کشورهای اسلامی به ویژه مرزهای فلسطین، شاهد انتفاضه موشکی در مقابل اسرائیل هستیم.

وی گفت: اگر دیروز مردم فلسطین با سنگ و کمان در مقابل اسرائیل می ایستادند، امروز با توجه به شرایط و اقتدار موجود در جوانان فلسطینی شاهد انتفاضه موشکی خواهیم بود و این ناشی از همان بیداری عمیق جوانان است.

حجت الاسلام سالک با اشاره به دلیل قرآنی و عترت در حمایت از مظلومان جهان تصریح کرد: اگر مسلمانی در گوشه ای از جهان فریاد مظلومیتش بلند شود بر همه مسلمانان واجب است که به فریاد او پاسخ دهند و در غیر این صورت مسلمان نیستند بنابراین رسالت دینی ما ایجاب می کند که از مردم فلسطین، یمن، عراق و دیگر مظلومان مسلمان جهان دفاع کنیم.

وی بیان کرد: رسالت قانون اساسی ما از حیث حاکمیتی این است که از مظلومان جهان دفاع کنیم و اجازه نفوذ سلطه بیگانه را بدهیم و این ناشی از نگاه قانونی ماست.

نماینده مردم اصفهان با بیان اینکه یک اجماع بین المللی علیه آمریکا به وجود آمده است، افزود: زمانی که ترامپ پیشنهاد تغییر سفارت آمریکا به قدس را صادر کرد، یک اجماع بین المللی علیه آمریکا و اسرائیل شکل گرفت و مردم فلسطین حرکتی را به سمت سرزمین اشغالی و تلاش برای آزادی بیت المقدس پیش بردند.

وی با اشاره به اینکه برخی جریان های ضد انقلاب در طبل انحراف می کوبند، خاطرنشان کرد: بیگانگان از طریق فضای مجازی می خواهند جوانان را به گونه ای تحریک کنند که از شکوه راهپیمایی روز قدس کم شود ولی بصیرت ملت ایران تا کنون مانع اثرگذاری جریان ضدانقلاب بر کشور و حرکت های انقلابی شده است.

حجت الاسلام سالک تاکید کرد: امروز عمق استراتژی امنیت ما حضور در مرز های اسرائیل است وگرنه اگر غافل شویم اسرائیل به مرزهای ما خواهد آمد و این واقعیت را ملت بصیر ما خوب می فهمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها