فرمانده سپاه درگز بیان داشت: راهپیمایی روز قدس عزم جهان اسلام برای نابودی اسراییل و آزادی قدس شریف را به نمایش می‌گذارد.
کد خبر: ۹۰۲۴۷۶۰
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
سرهنگ دوم پاسدار محمد رضا غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک به عنوان روز قدس را نقشه راهبردی امام خمینی (ره) در زنده نگه داشتن بیداری اسلامی خواند و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ اولین جرقه‌های بیداری اسلامی در جهان زده شد و ادامه این بیداری بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اعلام روز قدس توسط امام خمینی (ره) به عنوان روز مقاومت می‌باشد.

وی روز قدس را معیاری برای بیداری اسلامی بر شمرد و افزود: امروز تمام دنیا شاهد تقابل دو جبهه، یکی استکبار که با تمام قوا به حمایت از رژیم غاصب صهیونسیت قد علم کرده است و از طرف دیگر انقلاب اسلامی و تمامی کشور‌های آزادی خواه دنیا که به حمایت از مردم مظلوم فلسطین بپا خاسته اند می‌باشد.

غفاری قدس را معیار تشخیص حق از باطل خواند و گفت: امروز جهان، فلسطین را نمادی از مظلومیت و مردان و زنانی می‌شناسد که برای اثبات حقانیت خود از جان خود می‌گذرند، ولی از عزت و استقلال خودشان نخواهند گذشت و در برابر زیاده خواهی‌های اسرائیل و تمامی ضد ارزش‌ها و زیر پا گذاشتن‌های موازین اخلاقی و انسانی ایستاده اند.

وی گفت: امروز مشاهده می‌کنیم که چگونه انسانیت توسط صهیونیست‌ها ذبح می‌گردد، اما مدعیان حقوق بشر سر در آخور استکباری خود دارند و دم فرو بسته اند و متاسفانه در کنار آن‌ها نیز برخی از گروه‌های به اصطلاح اسلامی چگونه جیره خوار و مجیر گویی استکبار شده اند.

فرمانده سپاه درگز افزود: جیره خواران اسرائیل از این غافل شده اند که تکمیل کننده این بیدار اسلامی، آزادی قدس شریف است و در غفلت اند که با شکست اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه و شکست‌های دیگر در برابر جبهه مقاومت و حزب الله این رژیم غاصب در سراشیبی سقوط قرار گرفته است و دیری به طول نخواهد انجامید که وعده الهی محقق شود و این غده‌ی سرطانی از صحنه‌ی روزگار محو گردد.

غفاری در پایان تمامی اقشار و بسیجیان را دعوت به حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس کرد و گفت: راهپیمایی روز قدس حامل پیام‌های بسیاری است که شاید مهم‌ترین آن‌ها حمایت از مردم فلسطین و محکوم نمودن جنایات رژیم منفور اسرائیل در سرزمین‌های فلسطینی و جنایت‌های اخیر در کشور‌های اسلامی باشد، این راهپیمایی عزم جهان اسلام برای نابودی اسراییل و آزادی قدس شریف را به نمایش می‌گذارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها