خبرهای داغ:
فرمانده سپاه محمد رسول الله شیراز گفت: راهپیمایی امسال به لحاظ بدعهدی‌ها و طراحی نقشه‌های آمریکا و هم پیمانانشان از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد.
کد خبر: ۹۰۲۴۷۶۱
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، سرهنگ سید حسین حسینی فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز در آستانه یوم الله روز قدس اظهار داشت: دشمنی نظام سلطه در برابر ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگر ظهور و بروز پیدا کرده و خصومت دیرینه ایادی استکبار و آمریکا به جهت اقتدار و نفوذ منطقه ای و حمایت ازکشورهای مظلوم منطقه ایجاب می کند حضور مردم همیشه در صحنه شیراز در راهپیمایی روز قدس گسترده تر و باشکوه تر باشد.

وی خاطر نشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس پاسخی به نقشه هاو یاو گویی های ایادی استکبار است و اقشار مختلف بسیج حضوری گسترده خواهند داشت.

سرهنگ حسینی افزود: راهپیمایی امسال به لحاظ بدعهدی ها و طراحی نقشه های آمریکا و هم پیمانانشان از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و مردم هوشیار ایران اسلامی بار دیگر با حضور پر شور ندای حمایت از مردمان مسلمان مظلوم فلسطین و عراق و سوریه و یمن  سر خواهند داد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله شیراز گفت: پرداختن به مسائل  اقتصادی ومعیشتی مردم نباید با چشم دوختن به خارج از دست برود  و این تجربه مهمی پیش رو دولتمردان است که با همت و کار تلاش به داشته های داخلی دردی از مشکلات مردم را برطرف نماییم.

سرهنگ حسینی گفت: تجربه این چندین سال نشان داده چشم دوختن به خارجی ها درد مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را دوا نمی کند چرا که نباید از یک سوراخ دوبار گزیده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها