در راستای تسهیل صادرات؛

نمایندگی گمرک منطقه تربت حیدریه راه اندازی شد

در راستای تسهیلات کالا‌های صادراتی جنوب خراسان رضوی، دفتر نمایندگی گمرک صبح امروز با حضور مدیر ناظر گمرکات استان در شهرستان تربت حیدریه افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۲۴۷۶۲
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مدیر ناظر گمرکات خراسان رضوی در آئین افتتاح نمایندگی گمرک در تربت حیدریه اظهار داشت: با توجه به شعار امسال و حمایت از کالای ایرانی رسالت گمرک در راستای حمایت از کالا‌های ایرانی و تولید کنندگان داخلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و گمرک جمهوری اسلامی تسهیلات و بسته‌های حمایتی مناسبی برای تولیدکنندگان در نظر گرفته است.

امید جهانخواه افزود: یکی از این تسهیلات و با توجه به کمبود نقدینگی برحی تولیدکنندگان برای ترخیص کالا از گمرک، ضمانت نامه‌های بانکی است که تولید کننده می‌تواند با ارائه آن کالای خود را نیز ترخیص کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در منطقه تربت حیدریه از جمله زعفران، پسته، انار، سیمان، طلا، ابریشم، این منطقه می‌تواند مستقل کالا‌های صادراتی خود را اظهار کند و کالاهی مسیر سبز و زرد توسط گمرک شهرستان و کالا‌های مسیر قرمز که نیاز به مجوز خاص و آزمایش دارد توسط نمایندگی مستقر استان در شهرستان اظهار خواهد شد.

شایان ذکراست که دفتر نمایندگی گمرک تربت حیدریه صبح امروز در شهرک صنعتی شماره یک در جاده سیوکی به بهره برداری رسید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار