نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل با صدور بیانیه‌ای از مردم استان اردبیل برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.
کد خبر: ۹۰۲۴۷۶۴
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲

دعوت امام جمعه و استاندار اردبیل از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار اردبیل با صدور بیانیه‌ای از مردم استان اردبیل برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

 "سُبْحانَ الَّذِی أَسْری بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذِی بارَکْنا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیاتِنا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ"

 فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یادآور درایت و ابتکار حکیمانه بنیان‌گذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در نامگذاری این روز به عنوان روز جهانی قدس است.

این یادگار ارزنده امام راحل ( ره ) ، نمایان‌کننده و مظهر درک سیاسی و بینش عمیق مسلمانان، خصوصا ملت بزرگ ایران اسلامی و محوری برای اتحاد ملت‌های مسلمان و آزاده علیه رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی است.

اینجانبان از عموم مردم ولایی و همیشه در صحنه استان دعوت می‌نماییم با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن ابراز همدردی با مسلمانان مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از غاصبان زمان، یک باردیگر با خلق حماسه‌ای ماندگار، دشمنان اسلام را بیش از پیش مأیوس سازند.

ارسال نظرات