خبرهای داغ:
در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون آمده است: عده‌ای معاند با مطرح کردن مسائلی همچون "روز قدس امسال روز کازرون است" در صدد سوء استفاده و به انحراف کشاندن آرمان‌های امام راحل در روز قدس در کازرون هستند که این اقدام به شدت محکوم می‌گردد.
کد خبر: ۹۰۲۴۷۶۷
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس با اشاره به اهمیت این روز، نقشه معاندان برای به انحراف کشاندن روز قدس را به شدت محکوم کرده و از  اقشار مختلف مردم کازرون دعوت کرده است تا ضمن حضور با بصیرت و منسجم خود در این روز مهم، بار دیگر لرزه بر اندام زورگویان بیندازند و نقشه معاندان را نقش بر آب کنند.

در این بیانیه آمده است:

روز قدس روز همبستگی، وحدت و همدلی ملت‌های مسلمان با ملت مظلوم فلسطین در برابر توطئه‌های شوم و خبیث رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است. روز جهانی قدس به عنوان نماد مخالفت با غارتگری، زورگویی و نسل کشی علیه ملتی مظلوم و مخالفت با قدرت‌های شیطانی است. روز قدس ثمره نگاه راهبردی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و دیدگاه بلند رهبر معظم انقلاب در گرامیداشت قبله اول مسلمین و پاره تن اسلام است.

این بیانیه می‌افزاید: همان‌گونه که مقام معظم رهبری می‌فرمایند روز قدس برای مسلمین موقعیت استراتژیک دارد و در واقع نماد قدرت امت اسلام است که این مهم با وحدت مسلمانان حول این حبل الله میسر خواهد شد که امام در ابتدای تشکل جمهوری اسلامی مسئله روز قدس را بعنوان یک راهبرد مهم و غیرقابل برگشت آن اعلام کرد.

از طرفی صهیونیست ها بارها اعلام کرده اند که "اسرائیل بدون قدس و قدس بدون اسرائیل معنا ندارد" و حیات رژیم جعلی خود را منوط به اشغال قدس می دانند، که این موضوع اهمیت مسئله را دو چندان می کند.

این بیانیه با اشاره به اهمیت روز قدس امسال خاطرنشان کرده است: امسال روزقدس رنگ و بوی دیگری دارد .حرکت خائنانه رژیم آل سعود در عادی سازی رابطه با اسرائیل، تصمیم نکبت بار آمریکا در انتقال سفارت این کشور به بیت‌المقدس، قتل عام مردم فلسطین در سرزمینهای اشغالی به دست ارتش خون آشام صهیونیستی و از طرفی بشارت تحقق وعده های قرآنی در نابودی رژیم اشغالگرقدس از سوی ولی امرمسلمین درسالهای نه چندان دور و پیروزیهای غرور آفرین جبهه مقاومت اسلامی در عراق و سوریه بر تروریستهای مزدور نظام سلطه و تحولات منطقه ای که همگی پیروزیهای بزرگتری به نفع رزمندگان مقاومت اسلامی را نوید می‌دهد روز قدس امسال را به مانور قدرت جهان اسلام در برابر زورگویان جهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل تبدیل کرده است.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون در ادامه این بیانیه، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به جوانان عرب در سالگرد آرتحال حضرت امام و هدایت آنها به سمت آرمانخواهی و استقلال طلبی را از جمله ویژگی های روز جهانی قدس در ماه رمضان امسال عنوان و تصریح کرده است: بدون تردید قدس به مدد هدایتهای الهی ولی امرمسلمین و مجاهدتهای حق طلبانه جوانان فلسطینی و مسلسلهای متکی بر ایمان آزادخواهد.

این بیانیه در ادامه با یادآوری راهبرد دشمنان در ناآرام‌سازی و ایجاد شرایط امنیتی کشور از طریق سوء استفاده از مطالبات مردم که مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفت اشاره کرد و آورده است: عده‌ای معاند با مطرح کردن مسائلی همچون "روز قدس امسال روز کازرون است" در صدد سوء استفاده و به انحراف کشاندن آرمان‌های امام راحل در روز قدس در کازرون هستند که این اقدام به شدت محکوم می گردد اما ذهی خیال باطل که مردم با بصیرت کازروم با حضور منسجم خود در روز قدس چشم فتنه را در از حدقه بیرون خواهد آورد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون در پایان این بیانیه با یادآوری این نکته که به فرموده حضرت امام راحل، اسرائیل، این غده ی سرطانی باید از صفحه روزگار محو شود، از آحاد مسلمان جهان، جنبش های دانشجویی مسلمان در دنیا و اقشار مختلف مردم کازرون دعوت کرده است تا ضمن حضور با بصیرت و منسجم خود در این روز مهم، بار دیگر لرزه بر اندام زورگویان بیندازند و نقشه معاندان را نقش بر آب کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها