راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس همزمان با سایر کشورهای اسلامی و ایران با حضور مردم روزه دار در استان مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۴۸۰۹
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ همزمان با بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان و پس از سپری کردن شب های قدر شبهای رحمت و لطف الهی ، مردم همیشه در صحنه، متدین و انقلابی استان مرکزی قبل از ساعت 11 صبح ساعت شروع راهپیمایی روز جمعه در ۱۰۰ نقطه شهری و روستایی استان یک‌صدا و یکپارچه برای راهپیمایی حضور پیدا کردند.

راهپیمایی روز قدس با سردادن شعار "القدس لنا" "هیهات من الذله"  آغاز شد و جوانان مانند همیشه با در دست داشتن پلاکاردها و پرچم‌های ایران پیشتازی خود را نشان دادند.

راهپیمایان با حضور گسترده خود در خیابان‌های مشخص شده در هر 12 شهرستان استان، با در دست داشتن پلاکادرها و دست نوشته‌هایی با مضامین «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «القدس لنا»، «هنگام پیروزی ما می‌رسد، آزادی قدس فرا می‌رسد»، «با اتحاد ملت فلسطین، آزاد گردد قبله مسلمین»، «رژیم صهیونیستی، جرثومه فساد است، آزادی فلسطین، مرهون اتحاد است» از ملت مظلوم فلسطین و انتفاضه آن‌ها حمایت و خواستار نابودی رژیم صهیونیستی شدند.

بار دیگر مردم ولایتمدار استان مرکزی همزمان با سراسر کشور با شعار "لبیک یا خامنه‌ای" وارد میدان دفاع از جبهه مقاومت شدند و از پیرو و جوان و زن و مرد بار دیگر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با وجود گرمای طاقت فرسای این روزها، به ندای تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) لبیک گفتند.

راهپیمائیان با حضور خود به کسانی که راه سازش برای حل مسئله فلسطین در پیش گرفتند هشدار دادند و تنها راه پیروزی نهایی مردم ستم دیده فلسطین و آزادی قدس شریف را مقاومت در برابر زیاده خواهی‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات