بیانیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی به مناسبت روز جهانی قدس؛
سینه‌ آسمان قدس در رمضان امسال به اختران طپیده در خون منقش است و ملت های مسلمان جهان در حالی روز جهانی قدس را گرامی می‌دارند که زنان و کودکان مظلوم از زمین و هوا به بهانه های مختلف مورد حملات وحشیانه رژیم جنایتکار صهیونیستی واقع شده‌اند.
کد خبر: ۹۰۲۴۸۱۵
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردمداران رژیم اشغالگر اسرائیل و آمریکا این بار نیز همچون گذشته در عملی کردن طرح های خود ناکام مانده و سلاح‌های خود را به سمت مردم بی دفاع نشانه رفته‌اند.

امروز در مقابل دیدگان جهانیان، حقوق انسانی به بدترین وجه ممکن مورد تجاوز و تعدی قرار گرفته و زنان و کودکان بی دفاع فلسطین آماج عداوت و کینه متجاوزان منحوس صهیو نیستی واقع شده اند.

 با گذشت بیش از سه دهه از فرمان تاریخی امام خمینی(ره) در رابطه با نامگذاری روز قدس که نشان از عمق دور اندیشی و هوشمندی ایشان داشته و همچنان استمرار دارد، امروز روز قدس به نماد حق خواهی و ظلم ستیزی ملت های مسلمان و آزاده جهان تبدیل شده است.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان آزادی مردم فلسطین از عموم مردم بالاخص هنرمندان ،‌ فرهیختگان و ‌اصحاب فرهنگ و ادب استان دعوت بعمل می آورد تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راستای حمایت از حقوق بشر و مردم ستمدیده فلسطین با اتحاد و یکپارچگی با حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس شعار مرگ بر اسرائیل را طنین انداز کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها