خبرهای داغ:
اطلاعیه تشکل های بسیج دانشجویی لنجان به مناسبت روز قدس:

نابودی رژیم صهیونیستی بدست رزمندگان جبهه مقاومت وعده ی تخلف ناپذیر الهی است

تشکل های دانشجویی لنجان در این بیانیه با تاکید براینکه این ماجرا درسی بزرگ برای ملت های مسلمان دارد، تصریح کردند: همگان بدانند که در مواجهه با رژیم صهیونیسم بین الملل به رهبری آمریکا آنچه سایه جنگ را از سر ایران و کشورهای مسلمان دور می کند، مقاومت و ایستادگی است نه مذاکره و تعامل.
کد خبر: ۹۰۲۴۸۳۱
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان ، تشکل های بسیج دانشجویی شهرستان لنجان به مناسبت روز قدس بیانیه ای را به شرح ذیل صادر کردند:

بسم الله القاسم الجبارین

لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَهً لِّلَّذِنَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُوا
یقینا سرسخت ترین مردم را در دشمنی با مسلمانان، یهودیان و مشرکان خواهی یافت.
سوره مائده آیه ۸۲

دانشجویان در این بیانیه آورده اند: پاره تن اسلام هفتاد سال است که شاهد اشغالگری ،ترور و جنایت است و هر چه زمان به پیش می رود چهره ی واقعی صهیونیسم بین الملل بیش از پیش برای ملت ها و آزادگان جهان آشکار می گردد تا جایی که تحت فشار افکار عمومی، رژیم جعلی اسرائیل از جانب دولت های عموما غیر مسلمان هم منزوی شده است.

دانشجویان در این بیانیه ضمن محکوم کردن انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف تاکید کردند: فصل تازه ای ازمبارزات فلسطینیان و حامیان آنان در سراسر جهان علیه رژیم صهیونیستی آغاز شده است و سیاست دهها ساله تشکیلات خودگردان در تعامل، سازش و عقب نشینی در مقابل رژیم کودک کش، تحت عنوان مذاکرات صلح، چیزی جز وخامت اوضاع و جری تر شدن اشغالگران را در پی نداشت.
در این بیانیه آمده است: امروز همه فلسطینیان یقین دارند که تنها راه نجاتشان مبارزه و مقاومت است و دریافته اند که مذاکرات، قراردادها، تفاهم نامه و ژست های دیپلماتیک با شیطان بزرگ و جلادان صهیونیست، تنها نقشه ای برای نابودی آرمان فلسطین است.

دانشجویان متذکر شدند: وقتی دیکتاتورهای حاشیه خلیج فارس در عربستان سعودی، بحرین و امارات به صورت علنی از رژیم نامشروع اسرائیل دفاع می کنند و دستشان به خون فلسطینیان آغشته شده است، آن مظلومان راهی بجز “تظاهرات بازگشت” با دست خالی ندارند.

تشکل های دانشجویی در این بیانیه با تاکید براینکه این ماجرا درسی بزرگ برای ملت های مسلمان دارد، تصریح کردند: همگان بدانند که در مواجهه با رژیم صهیونیسم بین الملل به رهبری آمریکا آنچه سایه جنگ را از سر ایران و کشورهای مسلمان دور می کند، مقاومت و ایستادگی است نه مذاکره و تعامل.

دانشجویان در این بیانیه یادآور شدند: آنان که همنوا با رژیم اسرائیل، از شعار نویسی بر روی موشک های کشورمان نگران بودند، بدانند نابودی رژیم صهیونیستی بدست رزمندگان جبهه مقاومت وعده ی تخلف ناپذیر الهی و لو کره الکافرین و المشرکین والمنافقین است.

در ادامه این بیانیه می خوانیم: گروه های تکفیری و تروریستی با هدف تامین امنیت رژیم صهیونیستی، نابودی جبهه مقاومت و خروج مساله فلسطین از اولویت اول جهان اسلام توسط آمریکا تشکیل، حمایت و هدایت شدند اما خون شهدای مدافع حرم به ثمر نشست و امروز جبهه مقاومت قوی تر از گذشته است و امنیت پوشالی رژیم اسرائیل، شکننده تر از قبل و فلسطین همچنان مساله اول جهان اسلام است.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: جنبش دانشجویی شهرستان لنجان از عموم شهروندان و مردم شهید پرور شهرستان لنجان دعوت می نماید تا با حضور پر معنای خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر لرزه بر اندام دشمنان اسلام و اذناب داخلی شان بیندازند.

ارسال نظرات