مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان در گفت‌وگو با «بسیج»:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: روز قدس روز جهانی تجلی وحدت و استکبار ستیزی مسلمانان است.
کد خبر: ۹۰۲۴۸۳۷
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

غلامحسن تسخیری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در رشت با اشاره به وحدت‌آفرینی روز قدس اظهار کرد: روز قدس ازجمله ایام پراهمیت جهان اسلام است که قلوب مسلمانان را به یکدیگر نزدیک می‌کند.

وی با اشاره به اشتراکات جهان اسلام ازجمله استکبارستیزی افزود: روحیه استکبارستیزی مسلمانان در روز قدس به تجلی ظهور رسیده و همه مسلمانان در برابر ظلم ید واحده می‌شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به گستاخی‌های اخیر رژیم اشغالگر قدس بیان کرد: راه‌پیمایی روز قدس امسال با توجه به گستاخی‌ها و تنش‌هایی که رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین وارد می‌کند پرشورتر و گسترده‌تر می‌شود.

تسخیری حضور مؤمنان و مؤمنین روزه‌دار در راهپیمایی روز جهانی قدس را وحدت‌بخش و دشمن‌شکن توصیف کرد و گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس مشت محکم ملت‌های مسلمان بر دهان یاوه‌گویان مستکبر و صهیونیسم است.

وی با اشاره به انتقال سفارت‌خانه رژیم جعلی اسرائیل از تل‌آویو به قدس خاطرنشان کرد: مسلمانان جهان با راهپیمایی خود نشان خواهند داد که قدس قبله اول مسلمین است و نفوذ و رخنه جبهه کفر و تزویر در آنجایی ندارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به فتنه‌های آمریکایی-صهیونیستی-عربی در منطقه تصریح کرد: ملت‌های مسلمان با اتحاد در برابر ظلم و نفاق کشورهای مرتجع عربی و دولت‌های فاسد سکوت نمی‌کنند و پاسخ دندان‌شکنی به جبهه کفر و نفاق سعودی صهیونی خواهند داد.

تسخیری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر خلق حماسه دیدنی و پرشکوه ملت ایران در روز جهانی قدس بیان کرد: ملت ایران همچون سایر ملت‌های مسلمان هرگز فلسطین را تنها نخواهد گذاشت و در برابر ظلم و زور و نفاق قد علم کرده و راهپیمایی گسترده‌تر و دندان‌شکن به جهانیان نشان خواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات