خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جلفا:

روز قدس، جلوه واقعی اتحاد دنیای اسلام است

فرمانده سپاه جلفا در جلسه بزرگداشت روز قدس در این ناحیه، روز قدس را روز جلوه واقعی اتحاد دنیای اسلام عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۲۴۸۴۲
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، خلیل شریفی گفت: امام(ره) با نامگذاری روز قدس به نام روز دفاع از مظلوم با محوریت ملت ستمدیده فلسطین، برای همیشه موجب تقویت و بیداری مسلمانان در برابر پدیده شوم صهیونیسم جهانی شده است.

وی افزود: ایران اسلامی از ابتدای انقلاب با مطرح کردن مسائل مختلف دنیای اسلام درصدد ایجاد وحدت در قبال انسجام کشورهای اسلامی در برابر توطئه کشورهای غربی و صهیونیستی بود و نامیدن این روز یکی از بهترین نمونه های نگاه ایران به تمام دنیای اسلام است.

شریفی به تلاش دشمنان قسم خورده اسلام و فتنه‌گران زخم خورده در کمرنگ کردن روز قدس اشاره کرد و اظهار داشت: بدخواهان این نظام می خواهند در صفوف فشرده امت حزب‌الله و پيرو روح‌اله شكاف ايجاد کنند ولی همه ساله حضور مؤمنانه و آگاهانه مردم انقلابي در راهپيمايي عظيم قدس، توطئه فتنه‌گران را به فضل الهي نقش بر آب ساخته و آنان را دچار ندامت و يأس کرده است.

عضو شورای تامین جلفا بیان کرد: با توجه به اینکه نیروهای قوی، کارآمد و نیروهای امنیتی و سپاه و نیروی انتظامی و سربازان گمنام ولی عصر(عج) که اشراف کاملی بر مجموعه‌های ضد انقلاب دارند دشمنان هرگز نمی‌توانند به اهدافی که ناامن کردن و ضربه زدن به انقلاب و نظام است برسند.

شریفی به حضور پرشور ملت در راهپیمایی روز قدس اشاره و بیان کرد: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، امت حزب الله جلفا همصدا با ملت ایران آزادي قدس شريف را فریاد می زنند و با خروش انقلابی خویش، لرزه بر اندام مستکبران جهان و اشغالگران قدس شریف افکنده و حقانیت تنیده شده در مظلومیت مردم فلسطین را طنین انداز می کنند.

 فرمانده سپاه جلفا تاکید کرد: مردم با حضور قاطع و محکم خود نشان می دهند، علی رغم افزایش تحریم ها برای دست کشیدن از اهداف انقلاب، ملت ایران ذره ای از مواضع خود کوتاه نخواهد آمد و از تصمیم ها و اراده خود منصرف نخواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها