راهپیمایی مردم خداجوی استان اردبیل در اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی با حضوری گسترده و آگاهانه مردم برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۴۸۵۱
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

طنین فریاد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مردم خداجوی استان اردبیل در تجدید بیعت با آرمان‌های رهبری فقید انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و لبیک به فراخوان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در اعلام حمایت و همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی،با فریاد " مرگ بر اسرائیل"  "بیت المقدس گَرَک آزاد اولا" راهپیمایی روز جهانی قدس همگام با مردم بصیر ایران اسلامی برگزار شد.

در راهپیمایی امروز مردم اردبیل همچون سال‌های قبل حضور روحانیون، جانبازان و خانواده معظم شهدا ، ورزشکاران و جوانان جلب توجه می‌کند و امسال با توجه به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی و توطئه‌ها و خدعه‌های مشترک آمریکای جهانخوار و اسرائیل غاصب علیه مردم ایران اسلامی، این راهپیمایی بیش از پیش مورد توجه و حضور مردم قرار گرفته بود.

مردم اردبیل با زبان روزه برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در خیابان‌ها حضور یافتند و خشم و انزجارشان را از اسرائیل غاصب نشان دادند و صحنه‌های قابل توجهی در این زمینه در خیابان‌های اردبیل رقم خورد.

ندای "الله اکبر"، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، خامنه‌ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است، نماد شیطان لعین آمریکاست- محور هر جنایتی آمریکاست، وصیت تمامی شهیدان پیروی از رهبری است و قران، جنایت منطقه زیر سر آمریکا-کشتار ، قتل و غارت ماهیت آمریکا، آل خلیفه آل شیطان - دشمن آزادی و انسان، ولایت فقیه عزت ماست آبروی دین و قیامت ماست، این همه قتل و غارت حمایت از آمریکاست، مرگ بر آل سعود خائن و ... در آسمان اردبیل طنین انداز شد.

میدان مصلی امام خمینی (ره) محل تجمع راهپیمایان در پایان مراسم بود و بیانیه ای در حمایت از ملت مظلوم فلسطین در ده بند قرائت شد.

آزادی بیت‌المقدس و حمایت از ملت مظلوم و ستم‌دیده فلسطین اولویت مسلمانان است

یکی از جوانان اردبیلی در این مراسم، اظهار داشت: مردم اردبیل همواره در تمام صحنه‌ها ظلم ستیزی و استکبار‌ستیزی خود را نشان دادند و امروز با حضور در راهپیمایی خواستار آزادی قدس شریف و نابودی ستم‌گران صهیونیستی هستند.

وی افزود: آزادی بیت‌المقدس و حمایت از ملت مظلوم و ستم‌دیده فلسطین اولویت مسلمانان است که امروز اردبیلی ها با زبان روزه در این گرما این مهم را شعار می‌دهند.

گزارش: سید ساجد یعقوبی

 
ارسال نظرات