حجت الاسلام پژمانفر:

اسلام‌خواهی مردم در جهان حال گسترش است

نماینده مردم مشهد و و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اسلام بشدت در حال گسترش است. امروز در گوشه گوشه دنیا اسلام خواهی وجود دارد و مردم مشتاقانه به سمت اسلام حرکت می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۲۴۸۶۱
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام والمسلمین پژمانفر عصر روز گذشته در همایش بزرگ سیره علوی در عصر امام خمینی(ره) با بزرگداشت ایام شب‌های قدر و رحلت امام خمینی (ره) با بررسی نقش انقلاب اسلامی در جهان امروز بیان داشت: امروز اسلام بشدت در حال گسترش است. امروز در گوشه گوشه دنیا اسلام خواهی وجود دارد و مردم مشتاقانه به سمت اسلام حرکت می‌کنند.
 
وی ادامه داد: امام خمینی(ره) آمد و اسلام را زنده کرد و مردم جهان را به این سمت کشاند و این‌ها همه زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) می‌باشد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: امام(ره) با تکیه بر مردم، این انقلاب را به پیروزی رسانید و با اتکا به همین مردم، این انقلاب توانست از دشواری‌ها یی مانند جنگ و فتنه‌های دشمن عبور کند.
 
وی تلاش و استقامت مردم در برهه‌های حساس زمانی را دلیل ماندگاری و پایایی انقلاب ذکر کرد. 

وی در ادامه، با تحلیل مسائل سیاسی روز کشور، تاکید کرد:  تنها راه نجات کشور از مشکلات دفاع و پیروی از ولایت می‌باشد.
 
شایان به ذکر است که این مراسم با همکاری سپاه امام رضا و سازمان اوقاف خراسان رضوی برگزار شد و با مرثیه‌خوانی مداحان اهل بیت(ع) و برگزاری مراسم نماز جماعت و افطاری به پایان رسید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها