ملت مسلمان و انقلابی استان گیلان پیش از ظهر امروز با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس همبستگی خود را با مسلمانان قدس شریف اعلام و با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خشم و انزجار خود را به صهیونیسم بین‌الملل نشان دادند.
کد خبر: ۹۰۲۴۸۷۰
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، پیش از ظهر امروز هم‌زمان با سراسر ممالک اسلامی راهپیمایی وحدت‌بخش و ضد استکباری روز جهانی قدس در سراسر استان گیلان برگزار شد.

ملت مومن و انقلابی گیل و دیلم از مرد و زن و پیر و جوان  با گام‌های استوار خود بار دیگر پیوند عمیق مسلمانان را به رخ جهانیان کشیدند و یکپارچه خشم و انزجار خود را به ظلم، استکبار، تزویر، زور و زر جهانی اعلام کردند.

روزه‌داران گیلانی از شمال تا جنوب، از شرق تا غرب استان با حضور در میدان‌ها، مراکز بسیج و مزارهای شهدا همبستگی خود را با ملت مظلوم و مقتدر فلسطین اعلام کردند و علاوه بر ولایتمداری و انسجام ملی به جامعه جهانی اعلام کردند که تا پس‌گیری قدس شریف از چنگال صهیونیسم آرام نخواهد نشست و جریان عاشورا را هرروز در هر نقطه‌ای از این کرده خاکی تکرار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج  از رشت، مردم انقلابی و روزه‌دار شهر رشت با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس همبستگی خود را با ملت مسلمان و مظلوم فلسطین اعلام کردند.

راهپیمایان رشتی از چهار مسیر میدان شهدای ذهاب (شهرداری)، خیابان امام خمینی (ره)، میدان فرهنگ و ورزشگاه شهید عضدی، خیابان نامجو، خیابان پرستار، میدان فرهنگ و سپاه پاسداران، میدان پاسداران، خیابان آزادگان، میدان فرهنگ و مسجد جامع کاسه فروشان، خیابان مطهری، میدان فرهنگ با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» به سمت میدان مصلا نماز جمعه حرکت کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار «بسیج»  در رشت اظهار کرد: نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بانام روز قدس را یکی از تدابیر امام راحل برای ایجاد وحدت بین مسلمانان در مقابله رژیم صهیونیستی است.

سردار محمد عبدالله پور با تأکید بر اینکه مقاومت و مبارزه با استکبار تمام‌شدنی نیست بیان کرد: آزادی قدس عزیز سنتی الهی است که ملت ما آن را خواهد دید.

وی با اشاره به تدبیر امام خمینی (ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس خاطرنشان کرد: بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی روز قدس را روزی می‌دانست که تنها به قدس اختصاص ندارد بلکه روز مقابله مستضعفین در مقابل مستکبرین است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار«بسیج» در رشت اظهار کرد: همه ملت‌های آزاده‌ای که به انسانیت بها می‌دهند برای مقاومت در برابر دشمن متفق‌القول بوده و شرکت در راهپیمایی روز قدس را یک وظیفه می‌دانند.

جبار کوچکی نژاد با اشاره به انتقال سفارت‌خانه آمریکا از تل‌آویو به قدس و توهین به مسلمانان خاطرنشان کرد: استکبار جهانی با بی‌ادبی تمام و توهین به ملت‌های مسلمان ازجمله ایران، با در پیش گرفتن سیاست‌های مغرضانه و خصمانه انزجار ملت‌های مسلمان را در روز جهانی قدس مشاهده می‌کند.

وی با اذعان به اینکه حضور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس قدرت ایران در دیپلماسی خارجی را تثبیت می‌کند گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس موضع بشردوستانه جمهوری اسلامی را به جهان ثابت کرده و خود را در دنیا به‌عنوان قدرت برتر منطقه معرفی می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان نیز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در رشت با بیان اینکه روحیه استکبارستیزی مسلمانان در روز قدس به تجلی ظهور رسیده است اظهار کرد: روز قدس قلوب ملت‌های مسلمان را به یکدیگر نزدیک می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسن تسخیری با اشاره به گستاخی‌های اخیر رژیم اشغالگر قدس گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس مشت محکم ملت‌های مسلمان بر دهان یاوه‌گویان مستکبر و صهیونیسم است.

وی با اشاره به انتقال سفارت‌خانه رژیم جعلی اسرائیل از تل‌آویو به قدس خاطرنشان کرد: مسلمانان جهان با راهپیمایی خود نشان خواهند داد که قدس قبله اول مسلمین است و نفوذ و رخنه جبهه کفر و تزویر در آنجایی ندارد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از لنگرود، راهپیمایی وحدت‌بخش و دشمن‌شکن روز جهانی قدس در شهر لنگرود نیز از ساعت 11 صبح از جلوی سپاه ناحیه تا مصلا این شهر برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود در حاشیه این راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنگرود اظهار کرد: روز قدس و مسئله قدس،همواره مسئله اصلی دنیای اسلام بوده و همیشه دغدغه جامعه اسلامی خواهد بود.

سرهنگ پاسدار حسن فیضان با بیان اینکه قدس قبله اول مسلمانان بوده و باید موردتوجه همه مسلمان قرار بگیرد افزود: امسال روز جهانی قدس پرشکوه‌تر از همیشه برگزارشده است.

وی با اشاره به عزم و اراده مسلمانان در پی جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین و کشتار غیرنظامیان که با چراغ سبز آمریکا صورت می‌گیرد باید باقدرت بیشتری محکوم شود.

فیضیان افزود: این جنایات انگیزه ملت فلسطین و همه مسلمانان آزاده جهان را بیشتر و مصمم‌تر کرده و راه را برای نابودی هر چه سریع‌تر رژیم صهیونیستی و آزادی قدس هموارتر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه‌اشرفیه، مردم مومن و انقلابی دیار سید جلال‌الدین اشرف نیز در صبح آخرین روز جمعه در جهت همایت از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس شرکت کردند.

راهپیمایان آستانه‌ای با تجمع در میدان کانون بسیج این شهر به سمت مرقد مطهر سید جلال‌الدین اشرف رهسپار شدند و با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خشم و نفرت خود را به سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی و صهیونیسم نشان داده و همبستگی خود را با مردم مظلوم، مقتدر و همیشه پیروز فلسطین اعلام کردند.

فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه در حاشیه این راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در آستانه اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران و سرنگونی رژیم شاهنشاهی که پایگاه مورد اعتماد استکبار جهانی و صهیونیزم بین‌الملل بود، موجب به خطر افتادن منافع و اهداف نظام پلید آمریکا شد و بیش از همه، منافع رژیم صهیونیستی را به خطر انداخت.

سرهنگ حسن حبیبی افزود: حمایت انقلاب و نظام اسلامی از مردم تحت ستم و آواره فلسطین و پشتیبانی از ملت‌های مستضعف در خط مقدم نبرد با رژیم جعلی صهیونیستی موجب خشم قدرت‌های جهانی و عوامل منطقه‌ای آن به‌ویژه رژیم صهیونیستی شده است.

وی با بیان اینکه هدف نظام اسلامی بر اساس درسی که از اسلام و قرآن و ائمه اطهار (ع) گرفته‌شده، عدالت و احسان و نیکی به همه ملت‌ها است گفت: تهدید واقعی جهان، نیروهای شر آفرین دنیا ازجمله رژیم جعلی اسراییل و حامیان آن است.

فرمانده سپاه آستانه‌اشرفیه بیان کرد: صهیونیست‌ها باانگیزه حکمرانی، ریاست‌طلبی، توسعه‌طلبی، جهان خواری؛ کینه‌توزی و انتقام از دیگر ادیان و اقوام به تصرف فلسطین و تشکیل یک دولت تحمیلی به نام اسراییل اقدام کردند و نام آن را متظاهرانه دفاع از هویت یهودیان و تقویت دین یهود و انجام‌وظیفه دینی و توراتی برای تحقق وعده تورات نهادند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از شفت، مردم مومن و انقلابی شهرستان عالم پرور شفت نیز همگام با مسلمانان جهان ظلم جهانی را برنتافته و در راستای فرمایشات ولی امر مسلمین به صحنه آمدند و در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس شرکت کردند.

مردم سرزمین امامزادگان ابراهیم و اسحاق علیه‌السلام شفت با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» خشم و انزجار خود را به جامعه جهانی نشان دادند و اعلام کردند که برای آزادی قدس شریف تا پای جان ایستاده‌اند.

مردم شفت به جامعه جهانی اعلام کردند که هیچ‌گاه ظلم و زور را نمی‌پذیرند و هرکجا که مظلومی باشد و صدایش را بشنوند به صحنه خواهند آمد و هرگونه وحشی‌گری، تجاوز، تحدی را در نطفه خفه خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از خشکبیجار، راهپیمایی پرشکوه مردم شهر خشکبیجار در جهت حمایت از برداران و خواهران فلسطینی پیش از ظهر امروز در خمام برگزار شد.

بار دیگر مردم فهیم شهیدپرور بخش خشکبیجار به عهد خود وفا کردن و در راهپیمای بزرگ روز قدس به صحنه آمدن و بیعت خود را با امام و رهبری اعلام کردند.

مردم و مومن و انقلابی خشکیبیجار با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خشم و انزجار خود را از ظلم جهانی و صهیونیسم بین‌الملل نشان دادند.

در حال بروز رسانی...

ارسال نظرات