فرماندار مراغه:

مقاومت و اتحاد امت اسلامی راه اصلی ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی است

فرماندار مراغه در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس این شهرستان با اشاره به لزوم وحدت مسلمانان برای رهایی مردم مظلوم فلسطین گفت: مقاومت و اتحاد امت اسلامی تنها راه اصلی ایستادگی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی است.
کد خبر: ۹۰۲۴۸۷۱
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید شکری افزود: زبان ایستادگی و انقلاب زبانی است که این رژیم جعلی می فهمد.
وی با بیا اینکه رژیم صهیونیستی همواره به تعهدات و تصمیمات بین المللی توجهی نداشته است ادامه داد: عدم پایبندی این رژیم به دلیل پشت گرمی آن غده سرطانی به امریکا و غرب بوده است.
شکری اضافه کرد: با وجود تلاش برخی حکومت های منطقه ای برای مشروعیت بخشی به رژیم غاصب قدس، این حرکت های شکست خورده مانع از جعلی شتاخته شدن این رژیم جنایتکار نخواهد بود.
وی گفت: با نگاهی به پیشینه رژیم صهیونیستی و جنایت های آن از جمله صبرا، شتیلا و کفر قاسم، خوی وحشی گری های این رژیم را به وضوح دید و به آن اذعان کرد.
شکری افزود: این رژیم غاصب با هدف ایجاد تفرقه و کنترل کشورهای اسلامی و با حمایت استکبار و نظام سلطه ایجاد و توسط قدرت های شرق و غرب به رسمیت شناخته شد.
وی ادامه داد: امروز نیز روشن بینی امام راحل در نامگذاری روز قدس برای حمایت و احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین حرکتی بزرگ و ارزشمند برای اتحاد بین امت اسلامی است.
شکری با اشاره به وجود برخی مشکلات موجود اقتصادی در کشور گفت: با عزم و همراهی مردم و مسئولان و تدابیر رهبری و دولت تدبیر و امید از این مشکلات عبور خواهیم کرد.
مردم روزه دار مراغه با شرکت در راهپیمایی روز قدس با شعارهای مرگ بر امریکا و اسرائیل جنایت های این رژیم را محکوم کردند.
در پایان این راهپیمایی، شرکت کنندگان بیانیه هفت بندی را در محکومیت رژیم غاصب قدس و حمایت از فلسطین با تکبیرهای الله اکبر خامنه ای رهبر مورو تایید قرار دادند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار