خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران گفت: جنجال هایی که برعلیه ملت ما راه انداختند از سر ترس و ضعف آنهاست نه از روی قوت آنها. چون به آخر خط رسیده اند که سفارت خود را به قدس انتقال داده اند.
کد خبر: ۹۰۲۴۸۹۲
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم راهپیمایی روز قدس در جمع مردم بیرجند اظهارداشت: حمایت از مظلومان فلسطینی شرط اسلامیت و انسانیت است.

وی خاطرنشان کرد: یک روز ما نیز زیر چکمه استکبار بودیم، ایستادگی کردیم و خداوند همه چیز به ما عطا کرد و ما با دست خالی توانستیم به برترین کشورهای دنیا تبدیل شویم و شکر نعمت خدمت به مقاومت است.

سردار نقدی با بیان اینکه عده ای می گویند ما خودمان فقیر داریم و نباید به دیگران کمک کنیم افزود: در رأس این حرف آمریکاست.

وی ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا چرا خودش به این حرف عمل نمی کند و  ما را به آن توصیه می کند؟ آمریکا امروز بیش از یکصد پایگاه بزرگ نظامی از شرق آسیا تا آمریکای لاتین دارد و 700میلیارد دلار بودجه دفاعی آمریکا برابر نیمی از هزینه های جنگی در دنیاست.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه اظهارداشت: چرا رئیس جمهور آمریکا که در کشورش 40میلیون نفر در فقر مطلق و 6میلیون نفر کارتن خواب هستند برای فقرا خرج نمی کند.

وی عنوان کرد: یک دلیل ما از هزینه های نظامی برای این است که امنیت ما به خطر نیفتد و محیط اطراف خود را حفظ کنیم اما آمریکا که دور تا دورش را آب احاطه کرده و امکان حمله به آن وجود ندارد اینقدر هزینه نظامی دارد؟

نقدی تصریح کرد: رسانه های طاغوت زده که توسط آمریکا تأسیس شده اند در فضای مجازی می دمند که چرا باید ما برای آزادی دیگران هزینه کنیم در سوابق رژیم طاغوت است که علیه مظلوم خیلی بیشتر خرج می کردند.

وی خاطرنشان کرد: آنهایی که شعار " نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران" سرمی دادند مدافعان رژیم طاغوتی هستند که برای سرکوبی ملت های مظلوم در ویتنام و ضفا بدون اختیار ملت ایران و در رکاب آمریکا هزینه های گزافی کردند.

نقدی بیان داشت: ملت ایران امروز با اختیار خودش برای دفاع از مظلومان خرج می کند و ننگ بزرگ آنجاست که هواپیماهای جنگی و نیروهای ایرانی در جنگ کودک کشی برعلیه مردم ویتنام بودند.

وی یادآور شد: در زمان رژیم پهلوی بر اساس اسناد لانه جاسوسی در سال 56 حقوق مستشاران آمریکایی 17میلیارد تومان و حقوق کل ارتش ایران 14میلیارد تومان بوده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه گفت: اگر رژیم شاهنشاهی این طور خرج بیگانگان می کردند که ملت های مظلوم را چپاول کنند ما برای دفاع از استقلال ملت های مظلوم در صحنه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه ملت ما راهش را پیدا کرده است اظهارکرد: این انقلاب حاصل بینش، معرفت و ایستادگی ملت ما است. آمریکاییان بیش از 3 میلیارد دلار برای براندازی نظام اسلامی در بودجه رسمی خودشان گذاشتند و چرا اینها را خرج فقرای آمریکا نمی کنند؟

نقدی با بیان اینکه آمریکا سفارتخانه هایی 10هزار نفری برای استعمار کشورها می خواهد تصریح کرد: جنجال هایی که برعلیه ملت ما راه انداختند از سر ترس و ضعف آنهاست نه از روی قوت آنها. چون به آخر خط رسیده اند که سفارت خود را به قدس انتقال داده اند.

وی اظهارداشت: این شعار که رهبری فرمودند اسرائیل 25 سال دیگر را نخواهند دید نادرست است بلکه این تنها پاسخ ایشان در برابر سخن نخست وزیر اسرائیل در مورد برجام بود. این شعار درست است رهبری فرمودند " به زودی در قدس نماز خواهیم خواند" .

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه با بیان اینکه امروز دشمنان به آخر خط رسیده اند و به انواع روش ها متوسل شده اند افزود: آمریکا چطور می تواند با وجود بحران اقتصادی، اجتماعی و وضعیت متلاشی سیاسی در داخل با ما بجنگد. امروز آمریکا ذلیل شده است.

وی با بیان اینکه عده ای می گویند شعار مرگ بر آمریکا چه فایده ای دارد و نیز می گویند این شعار در ایران ضعیف شده است خاطرنشان کرد: در طول تاریخ انقلاب تمام شعارهای ملت ایران محقق شده است و این نیز محقق می شود چون خاستگاه آن ایمان، تقوا و رهنمودهای رهبری است.

نقدی ادامه داد: انقلاب اسلامی نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا از جمله لبنان، سوریه ، عراق ، یمن ، بحرین و غیره بیداری و تحول آفرین شده است و دشمن را به ذلت نشانده است.

وی ابراز داشت: عزت و عظمتی که شامل حال ملت ما شده نصرت الهی است. ملتی که با دست خالی مقابل استکبار ایستادند و آن را به زانو درآورده اند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه افزود: انقلاب اسلامی 40سال است سرپای خودش ایستاده و هدف آن آزادی بشریت است.

وی با بیان اینکه تا زمانی که حاکمیت دنیا در اختیار طاغوت است جامعه اسلامی روی پیشرفت را نمی بیند گفت: استکبارجهانی از تروریست، فیلم های فاسد و مواد مخدر برای مبارزه با ملت ما بهره می گیرد تا جلوی پیشرفت ما را بگیرد.

نقدی متذکر شد: ما برای حرکت رو به جلو با درایت رهبری و همراهی ملت راهی جز ریشه کنی استکبار و صهیونیست و مبارزه با خوی استکباری آمریکا نداریم. نباید تسلیم شویم بلکه باید بیدار باشیم.

وی تصریح کرد: از نمایندگان مجلس می خواهیم که بیدار باشند و مبادا پای قرارداد استعماری را امضا کنند که مانند لایحه کاپیتولاسیون برای نمایندگان مجلس در آن زمان مایه ننگ شد برای آنان نیز خفت بار شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه با بیان اینکه ملت ما نرمش قهرمانانه را امتحان کرده است افزود: روزی به مذاکرات امید بستیم و با وجود اینکه تمام امتیازات را به دشمن دادیم و شروط رهبری را عمل نکردیم اکنون دشمن جری تر شده است و تحریم ها را شدت داده است و به اموال ما دستبرد زدند.

وی یادآور شد: رهبری با نرمش قهرمانانه مجال دادند و فرمودند تجربه بزرگ برای ملت ایران است اما من به آمریکا اعتماد ندارم.

نقدی اظهارداشت: تجربه برجام یادآوری برای ملت ایران بود که دشمن قابل اعتماد نیست و ما باید روی پای خودمان بایستیم و نصرت الهی همچنان با ما است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها