رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به شکست های خفت بار رژیم صهیونیستی با ظهور انقلاب اسلامی گفت: اسرائیل جزئت حمله به حزب الله و ایران را ندارد.
کد خبر: ۹۰۲۴۹۰۵
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سعیدی با اشاره طرح جبهه استکبار در جغرافیای اسلام به‌ویژه عرب آسیا اظهار کرد: تجزیه جغرافیای جهان اسلام، رهبر سازی، مذهب سازی و تشکیل یک رژیم ضد دینی نژادپرست در دستور کار دشمنان 150 سال پیش قرار گرفت.

وی با بیان اینکه صهیونیسم یهودی، صهیونیسم مسیحی و صهیونیسم وهابی مثلث شومی است که چنگ در منطقه غرب آسیا انداخته‌اند گفت: هدف آن‌ها از سلطه بر غرب آسیا تشکیل امپراتوری نیل تا فرات، مقابله با خیزش اسلامی، تسلط بر منابع عظیم مسلمانان، تسلط و کدخدایی جهان بعد از سقوط شوری بوده است.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اذعان به اینکه انقلاب اسلامی ایران سونامی بود که دنیا را تحت تأثیر خود قرار داد بیان کرد: این انقلاب بر اساس اصولی پایه گزاری شد که استقلال، استکبارستیزی، مقابله با ظلم و ظالمان، دفاع از مستضعفین و دفاع از مظلومین از این اصول بوده است.

وی تکیه‌ بر مقاومت با اعتقاد بر نصرت الهی را پنجمین اصول انقلاب اسلامی دانست و افزود: آمریکایی‌ها احساس کردند آن قدرتی که می‌تواند هژمونی آمریکا را مورد خدشه قرار دهد انقلاب اسلامی ایران است.

سعیدی با اشاره به جنگ‌افروزی‌های آمریکایی‌ها در منطقه برای مبارزه با انقلاب اسلامی تصریح کرد: پدیداری افراطی‌گری مانند داعش از برنامه‌های دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی بوده که اقدام به جنگ نیابتی کرده که مهره‌های سرسپرده  ازجمله آل سعود به نیابت از آمریکا اقدام به بزرگ‌ترین جنایات و خیانت کردند.

وی از تبدیل تمدنی به جنگ درون تمدنی خبر داد و افزود: در جنگ درون تمدنی پیامدهایی چون ضربه به ارزش‌های منطقه، پاشاندن ارتش سوریه و  عراق  به چشم می‌خورد که هزینه‌های زیادی نیز در تشدید تخاصمات آمریکایی‌ها در عراق مصرف شده است.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی معظم کل قوا  خنثی‌سازی مهم‌ترین طرح خاورمیانه بزرگ را از اقدامات انقلاب اسلامی دانست و افزود: نقش حزب‌الله در خنثی کردن طرح خاورمیانه بزرگ از بزرگ‌ترین حوادث خاورمیانه به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها با شکل‌دهی داعش درصدد شکست محور مقاومت منطقه و جداسازی عراق و سوریه از محور مقاومت بودند گفت:  انقلاب اسلامی ایران با تمام وجود محور مقاومت را سرپا نگاه داشت.

سعیدی با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها جریان افسارگسیخته افراطی داعش را برای تسلط بر عراق، سوریه و مقابله با انقلاب اسلامی ایران ایجاد کردند تصریح کرد:  تبدیل نبرد نابرابر به نبرد نامتقارن چهارمین اقدامات انقلاب اسلامی است ازاین‌رو، امروز رژیم صهیونیستی جرئت حمله به حزب‌الله و ایران را ندارد زیرا حزب‌الله به دلیل توان دفاعی و ایران به دلیل  قدرت دفاعی که این قدرت و تضمین همان  اقتدار و استقلال نظام  است یارای مقابله با رژیم منحوس صهیونیستی را دارد.

وی عنصر مقاومت در منطقه را از دیگر اقدامات انقلاب اسلامی دانست و گفت: فرهنگ انقلاب در منطقه صادرشده که برگزاری انتخابات گوناگون در منطقه نشان از  نه گفتن مردم منطقه به امریکا بوده که این الگو را از ملت ایران به ارث برده‌اند.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به انتقال فرهنگ بسیجی در منطقه افزود: یکی از معجزات انقلاب اسلامی بومی‌سازی مقاومت بوده زیرا ایران به مردم عراق، سوریه، لبنان و غزه آموخت که چگونه از حق خود در مقابل دشمنان دفاع کنند.

وی از رسالت انقلاب در مقابله با رژیم منحوس صهیونیستی خبر داد و افزود: در 35 سال قبل انقلاب این رژیم منحوس در همه عملیات‌ها موفق بوده اما بعد از ظهور انقلاب اسلامی رژیم منحوس صهیونیستی با شکست‌های خفت باری مواجه شده است.

سعیدی  با اذعان به اینکه مردم ایران  بعد از رحلت امام همان‌گونه که از ایشان تبعیت می‌کردند از رهبری معظم نظام نیز تبعیت می‌کنند بیان کرد: با اعتراف وزیر امریکا، چین، روسیه و ایران چهار قدرت تأثیر گزار در معادلات بین‌المللی هستند بنابراین اگر مردم در ظهور انقلاب اسلامی ایران نقش داشتند تداوم و استمرار آن نیز به دست مردم خواهد بود.

وی با بیان اینکه تاریخ منتظر دیدن نقش ایران در نظام بین‌الملل است  افزود: ما باید بدانیم که در دولت، مجلس و شورای انقلابی نقش داریم پس باید با دقت و وسواس پیش رفته و تکلیف خود را در پیروی از رهبری به‌درستی انجام دهیم.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی معظم کل قوا به حملات همه‌جانبه دشمن به مراکز اصلی حفاظت از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:  اصل نظام، نقش رهبری و قدرت دفاعی با محوریت سپاه پاسداران سه  محور اصلی تحدیدی از سوی دشمن است که  ایران اسلامی را هدف گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات