جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بیان داشت: امروز قدم‌هایی منتظر دستور برای محو این رژیم غاصب صهیونیست‌ها هستند.
کد خبر: ۹۰۲۴۹۵۲
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار سرتیپ حسین سلامی امروز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بیرق مبارزه با ظلم و ستم را در دنیا برافراشته است.
 
جانشین فرمانده کل سپاه، همه مصیبت‌های عالم اسلام را ناشی از موجودیت یافتن یک رژیم مصنوعی و جعلی و بی‌ریشه در تاریخ و بی‌هویت به نام اسرائیل دانست و گفت: گرفتن سرزمین مادری از یک ملت همچون فلسطین و وارد کردن شدیدترین تهاجمات آشکارترین نماد جنایت آمریکا و اسرائیل و انگلیس در طول حیات بشر است.

وی افزود:  روزگاری فلسطینیان با سنگ و فلاخن با صهیونیست‌ها مبارزه می‌کردند، اما اکنون به موشک مجهز شده اند و از هر طرف موجودیت رژیم غاصب صهیونیستی به خطر افتاده است.
 
جانشین فرمانده سپاه ابراز داشت: صهیونیست‌ها روزگاری شعار از نیل تا فرات سر می‌دادند این در حالی است که فلسطینیان و جبهه مقاومت بیش از پیش قدرتمند شده اند و خواب را از چشمان صهیونیست ها ربوده اند.
 
وی با بیان اینکه اسرائیل  اهرم کنترل سیاست آمریکا علیه جهان اسلام است، گفت: این رژیم غاصب برد موشک‌های آمریکا را علیه جهان اسلام  را 12 هزار کیلومتر نزدیک می‌کند.
 
سردار سلامی با اشاره به پیوند عمیق و ایدئولوژیک میان اسرائیل و امریکا بیان داشت: سیاست آمریکا از لنز منافع رژیم صهیونیستی تنظیم می‌شود.آمریکا و اروپا با همه وجود از این رژیم حمایت کرده و قطعنامه‌ها را وتو و سالانه میلیاردها دلار کمک اقتصادی می‌کنند.
 
وی تصریح کرد:  از زمانی که امام راحل منطق محو اسرائیل را در ادبیات سیاسی جهان رایج کرد اسرائیل به ترس و وحشت افتاد و رهبر معظم انقلاب نیز با حمایت از گروه‌های جهادی ترس را به قلب سرزمین اشغالی فرستادند.
 
این مقام مسئول عنوان داشت: در آستانه انقلاب اسلامی ایران، مصر با قرارداد کمپ دیوید  رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخت اما سوریه و لبنان با الهام از انقلاب اسلامی فعالیت خود را دنبال کردند و امروز دروازه آتش از لبنان و سوریه به روی رژیم صهونیستی گشوده شده است.
 
وی بیان داشت: رژیم صهیونیستی فاقد عمق راهبردی دفاعی است و در حتی گاهی این عرض  به 34 کیلومتر هم نمی‌رسد و برای نابود شدن به یک عملیات بیت المقدس ما نیاز دارد.
 
سردار سلامی با اعلام اینکه در سوریه ارتش بین‌الملل اسلامی شکل گرفته است، افزود: امروز قدم‌هایی منتظر دستور برای محو این رژیم غاصب صهیونیست‌ها هستند.
 
وی به بمباران پایگاه تیفور سوریه و شهادت تعدادی جوان توسط رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: اسرائیل خیال کرد   پشتیبانی آمریکا و انگلیس از این حمله می‌تواند جبهه مقاومت را در ارعاب فرو برد و کسی پاسخ نمی‌دهد و گفتند اگر پاسخ دهید نظام سوریه را پایان می‌دهیم اما این اقدامشان در جولان پاسخ داده شد و ده‌ها فروند موشک پرواز کرد و پیغام داده شد اگر پاسخ دهید قلب تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم و خفه شدند و از آن روز هیچ غلطی نکردند.
 
جانشین فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: آمریکا زمانی که خواست به سوریه حمله کند جهان تصور کرد سوریه نابود می‌شود اما نیمی از موشک‌های شلیک شده منحرف شده و تنها یک موشک سه کارگر را مجروح کرد.
 
وی با تاکید بر اینکه ایران تحریم‌پذیر و انزواپذیر نیست، اظهار داشت: دشمن تلاش کرد ما را در انزوای سیاسی قرار دهد اما نتوانست چرا که حل معادلات منطقه مشروط به همکاری ماست بنابریان ما را به لحاظ اقتصادی تحریم کردند.
 
سردار سلامی بیان داشت: ما و جهان اسلام سرنشین یک کشتی هستیم و امنیت ما به هم پیوند خورده است. اگر از مردم سوریه دفاع می‌کنیم دفاعمان از مظلومان و حریم امنیت کشور است. اگر در لبنان قدرت می‌سازیم برای این است که از آنجا می‌خواهیم با دشمن قهرمانانه بجنگیم.
 
وی تصریح کرد: آنهایی که فریاد نه غزه نه لبنان را می‌دهند  پژواک صدای آمریکا و اسرائیل هستند و جزو ملت ایران نیستند.
 
جانشین فرمانده سپاه پاسداران در پایان گفت: شاهد هستید آنهایی که ولی فقیه نداشتند ذلیل و آواره شدند و به اشغال استکبار درامدند اما ما غیرت علوی در وجودمان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها