خبرهای داغ:
روز قدس تنها حمایت از فلسطینی ها نیست بلکه حمایت از مظلومیت مسلمانان در کل جهان است.
کد خبر: ۹۰۲۴۹۶۹
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶

در این مراسم که شهردار و شورای اسلامی صالح شهر، امام جماعت مسجد جامع، فرهنگیان ، خانواده معظم شهدا و جمعی از مردم ولایتمدار صالح شهر با زبان روزه و گرمای طاقت فرسا ، حضور داشتند با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ، اوج تنفر خود را از رژیم کودک کش نشان دادند.
حاج آقا سبزواری امام جماعت مسجد جامع صالح شهر با اشاره به حمایت مردم و دولت از رهبری عنوان کرد :
 ملت همیشه گوش به فرمان رهبری بوده و هست و همیشه در صحنه حضور داشته است.
ملت پشتیبان دولت بوده است و وظیفه دولت نیز پشتیبانی از ملت و ولایت فقیه و خدمتگذار آنان باشد.
 وی افزود : بر ما واجب هست که از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنیم و آنها این حق را دارند که در خانه خود زندگی آرامی داشته باشند و سکوت سازمان ملل صحیح نیست و تا کنون هیچ کاری برای آزادی آنان انجام نداده است.
 حضرت امام خمینی (ره) قبل از انقلاب با اشاره به یهودیان و حکومت صهیونیست گفت : خطر بزرگی آینده اسلام و مسلمین را تهدید خواهد کرد .
 امام جماعت مسجد جامع صالح شهر با اشاره به سخنان رسول مکرم اسلام (ص) و کمک به برادران دینی خود اظهار داشت : کشورهای حوزه خلیج فارس هیچگونه خدمتی به دنیای اسلام و برادران مسلمان خود نکرده و با تحرکات خود نشان داده اند از صهیونیست و بیگانگان بر علیه مسلمین حمایت می نمایند.
 حاج آقا سبزواری در ادامه اظهار داشت : در وهله اول باید از مقام معظم رهبری مدظلله العالی تبعیت نماییم و ثانیا بصیرت داشته باشیم و از سخنان رهبری دور نباشیم .
خطری که نسل آینده و فرزندان ما را تهدید میکند فاصله گرفتن این کودکان از دنیای اسلام است.
 امام جماعت مسجد جامع صالح شهر در ادامه با اشاره به سخنرانی شب گذشته ترامپ رئیس جمهور آمریکا بیان داشت : ملت ایران بیدار است و گوش به فرمان ولایت فقیه هست و حضور در راهپیمایی های حماسی و انتخابات جواب یاوه گویی های شما را خواهد داد.
 حجت السلام سبزواری در بخش دیگری از سخنان خود به خطرات و هجمه های فرهنگی دشمنان اشاره و افزود :
2 خطر مهم ما را تهدید می کنند که یکی خطر هجوم تهاجم فرهنگی در ایران
و دیگری خطر فراگیر شدن ذهنیت صهیونیستی در کشور است
 مسئولین فرهنگی و سیاسی ما باید بیدار باشند چرا که نسل جوان ما در برابر این خطرات صهیونیست قرار دارد و ما نباید دشمن را در خارج نگاه کنیم چرا که در داخل نیز این دشمنان وجود دارند و خطر آفرین هستند.

  در پایان این مراسم قطعنامه قرائت گرديده و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مهر تاییدی بر این قطعنامه حک گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها