خبرهای داغ:
رئیس سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه اسرائیل از قدس و پیامدهای آن می ترسد، گفت: نیازی به نیروی نظامی مقابل اسرائیل نداریم، موشک هایمان را برای دفاع از امت اسلامی با همت جوانان متخصص خود ساخته ایم و برای ساختن آن هم از کسی اجازه نمی گیریم و به کسی هما اجازه نمی دهیم که دخالت نمی دهیم.
کد خبر: ۹۰۲۴۹۹۲
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱

به گزارش خبرزاری بسیج گلستان، "مهدی چمران" امروز در مراسم روز قدس در گرگان اظهار کرد: روز قدس روز فریاد ملت ها برای آزادی انسان های بیگناه و روزی است که یک دنیا علیه انسان کشی و کودک کشی برمی میخیزند و فریاد برمی آورند که این ظلم را فرود آورند.

وی افزود: بیش از 70 سال است که این رژیم غاصب سرزمین های فلسطین را اشغال کرده و باوحشیانه ترین روش در آن حکومت می کند و برخی از حکومت های مسلمان و غربی هم از آن حمایت می کند.

رئیس سابق شورای شهر تهران تصریح کرد: اسرائیل باظلم و جور استیلا یافت تا با ایجاد ترس منطقه فلسطین را از مسلمانان خالی کنند و حتی تا جنوب لبنان هم آمدند.

وی بیان کرد: در آن زمان کشورهای عربی با ترس رو به افول رفتند و نهضت فلسطین و احزاب چپگرا هم به جایی نرسیدند. و یک وجب هم نتواسندند بگیرندو فلسطینی ها رابه اردن و لبنان آواره کردند.

وی ادامه داد: در آن زمان که بنیانگذار کبیر انقلاب اخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس اعلام کرد برخی از آن تعجب کردند و آن را درست نمی داستند اما از آن روزهرسال انقلاب اسلامی آن را همدل تر و متخد تر زیباتر و با شکوهتر برگزار کرد که نه فقط در کشور های اسلامی بکه در اروپا و امریکا هم انجام می شود.

اسرائیل امروز انقدر که از قدس می هراسد از هواپیما های کشورهای عربی سوریه و لبنان نمیترسد

وی متذکر شد: اسرائیل امروز انقدر که از قدس می هراسد از هواپیما های کشورهای عربی سوریه و لبنان نمیترسد، پیش از راهپمایی روزجهانی قدس در غزه اعلامیه پخش کردند و آن را صرفا ایرانی و شیعه اعلام کرد اما می بییند که شیعه و سنی و فرق اسلامی با هم متحد هستند و انسجام درآن وجود دارد

سخنران مراسم روز قدس گرگان ادامه داد: دوره پیروزی انقلاب اسلمی آغاز شده است، افزود: اسرائیل که زمانی سودای تشکیل حکومت یهودی از نیل تا فرات در مزهای خود محبوس است و مرزهای خود را نمی تواند نگه دارد.

وحدت و ایدئولوژی اسلام رمز رهایی فلسطینیان از غاصبان اسرائیل

وی افزود: توطئه داعش از سوی امریکا و برخی از شیخ نشین ها خلیج فارس بوجود آوردند که با پول و خون مسلمان ها خاورمیانه را کنترل کنند، حتی سربازان آنها در اسرائیل آموزش می دیدند و و زخمی های آنها در اسرئیل معالجه می شدند اما با وحدت مسلمانان و رزمندگان سوریه ای، عراقی و حشد الشعبی و شهادطلبان مدافعان حرف ما آنان را برچید و کشورهای اسلامی را رهایی داد.

چمران اذعان کرد: روزی داعش را تا پشت مرزهای ما اوردند اما امروز مستشاران ما تا پشت مرزهای اسرائیل رسیدند و نگرانی اسرائیل ازهمین است. به همین دلیل هرروز آن مناطق را بمباران می کند چون نمیخواهد این خطر را احساس نمی کند.

وی ابراز کرد: اسرائیل از روز قدس و پیامدهای آن مانند آزادی لبنان می ترسد. زمانی که به همراه کشورهای چند ملیتی تا قلب لبنان پیش رفتند هرگز گمان نمی کردند نیروی چریکی و کوچک حزب الله با رمز شهادت طلبی آنان را از خاک خود بیرون راند و بدون سلاح تا سیم خاردار های مرزی خودبرگرداند.

عضو سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه فلسطینی ها از لبنان و انقلاب اسلامی ایران آموختند که بدون ایستادگی و وحدت نمی توان بر دشمنان چیره شد، افزود: فلسطینی ها به شهادت طلبی روی آوردند، جهاد اسلامی و حماس را تشکیل و ایدئولوژی شان را اسلام قرار دادند و امروز شاهد پیروزی های خوبی هستیم.

راهپیمایی بازگشت فلسطینی ها نشئت گرفته از شهادت طلبی است/دوران سوم اسرائیل آغاز شد

وی افزود: شهادت طلبی در غزه نهادینه شده است به طوری که کودک و جوان فلسطینی و دست به دست هم دادند و حرکت بازگشت را بدون هیچ سلاح و ترسی راه اندازی کردند.می بینیم اسرائیل با سلاح گرم هم نا توان است.دوران سوم اسرائیل که با ترس به امریکا و اروپا می رود و در ایام نکبت 125 فلسطینی و کودک و نوجوان را بخاک و خون می کشد.

چمران در بخشی از سخنان خود گفت: ایدئولوژی های ملی گرایانه و قوم گرایی به شکست می انجامد و اینجا ارزش مکتب و امام و دین ما روشن می شود که با مکتب توحید و یکتا پرستی قیام کرد و انقلاب کرد و به پیروزی رسید و در دفاع مقدس هم پیاده سازی شد.

امروز امریکا و اسرائیل در مقابل ما درمانده شده اند

وی با بیان اینکه امروز امریکا و اسرائیل در مقابل ما درمانده شده اند، افزود: ژست ها و تهدید های آنان را نبینید که می گویند غنی سازی را کنار بگذارید،نا آرامی ها را بیشتر می کنیم این یعنی نیروی جاسوس میفرستم اما روز قدس نشان داد ملت ما بیدار است و دشمنان همچنان کاری از پیش نخواهند برد.

عضو سابق شورای شهر تهران گفت: روزی نگرانی از حضور یک ناو امریکایی درمنطقه بود اما امروز درکنار مرزها مستقر شده اما فریاد مرگ برامریکای ما قطع نمی شود.

وی اذعان کرد: مرگ برامریکا یعنی مرگ وحشی گری، توحش و غارتگری و کشورهای عربی را که گاو شیرده آنانند و نه برمرگ برمردم امریکا و این آغاز هر حرکت است.

اغاز دموکراسی از بین بردن ریشه های توحش است

وی با بیان اینکه عده ای می گویند اگر در این چند سال به جای شعار مرگ بر امریکا شعار دمکراسی داده می شد، اوضاع مطلوب تر بود ، متذکر شد: اغاز دموکراسی از بین بردن ریشه های توحش و وحشیگری هااست.

رئیس سابق شورای شهر تهران در خاتمه بیان کرد: امروز دشمن جنگ روانی ایجاد می کند و هر روز یک تهمت و افترا می زنند، اماملت ما آبدیده شده و با حمایت کردن از رهبری و نظام و همه ارکان خود جلو با پیروزی با همین وحدت و انسجام اسلامی به جلو می رود./گلستان ما

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها