ملت و دولت اتحاد و وحدت خود را حفظ کنند

خطیب نماز جمعه بروجرد گفت: در شرایطی که یکی از برنامه‎های آمریکا در خروج از برجام دوقطبی کردن ملت ایران است، امروز باید ملت، دولت و مسئولان اتحاد و وحدت خود را حفظ نمایند.
کد خبر: ۹۰۲۴۹۹۳
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‎الاسلام حسن ترابی امروز در خطبه‎های نماز جمعه این هفته شهرستان بروجرد اظهار کرد: روز جهانی قدس روز وحدت امت اسلامی حول محور حمایت از مردم مظلوم مسلمان فلسطین و محکومیت رژیم غاصب اسرائیل و حامی جنایتکار آن آمریکای جهان خوار است.

ترابی افزود: امسال ملت سرافراز ایران و دیگر ملت‎های آزاده راهپیمایی روز جهانی قدس را بر پا کرده و از 70 سال غصب و اشغال صهیونیست‎ها برائت جستند این در حالی بود که فتنه داعش و دیگر گروهک‎های تکفیری تروریستی به برکت جریان مقاومت شکست‌خورده و حاشیه امنی که برای اسرائیل جنایتکار ایجادشده بود، در حال از بین رفتن است.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران آزادی خواهان جهان، امروز در حالی به استقبال روز قدس رفته و در راهپیمایی شرکت کرده‌اند که آمریکایی‎ها با اجرای توطئه آمریکایی اسرائیلی با انتقال سفارت این کشور از تل‎آویو به بیت‎المقدس، آن را به‌عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل به رسمیت شناخته‌اند.

خطیب نماز جمعه بروجرد گفت: متأسفانه مجامع جهانی و سازمان‌های بین‌المللی که ندای دفاع از حقوق بشر سر می‌دهند تنها نظاره‎گر جنایات صهیونیست‎ها می‌باشند و با سکوت مرگبار خود این فجایع را تشدید می‌نمایند.

ترابی بیان کرد: با توجه به اینکه امروز از مجامع بین‎المللی و سران کشورهای مسلمان هیچ امید و انتظاری نیست که به یاری ملت مظلوم فلسطین بشتابند پس باید امروز ملت‎ها و خصوصاً مسلمانان جهان به حمایت از مردم ستمدیده فلسطین به پا خیزند.

وی تصریح کرد: امسال نیز ملت انقلابی ایران همزمان با مردم دیگر کشورها به میدان آمدند و ضمن حمایت از مردم فلسطین، اقدامات رژیم جعلی اسرائیل را محکوم نمودند و به جهانیان این پیام روشن را رسانیدند که ملت فلسطین را تنها نخواهند گذاشت.

امام‌جمعه بروجرد به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اشاره نمود و اظهار داشت: برخورد، شجاعانه، قاطعانه و مقتدرانه در برابر دشمن یکی از الگوهای رفتاری امام خمینی (ره) بود.

ترابی ضمن اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت امام و امت ایستادگی محکم و قاطع در برابر دشمنان نظام و ملت بود، افزود: اگر در برابر دشمن کوتاه بیاییم، گستاخ‎تر شده و زیاده‎خواهی‎هایش بیشتر خواهد شد.

خطیب جمعه بروجرد تمرکز بر اولویت‎ها را در کشور یکی دیگر از خصوصیات و الگوهای رفتاری امام خمینی (ره) برشمرد وبیان کرد: حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم با اجرای سیاست‎های اقتصاد مقاومتی امروز اولویت اصلی کشور است.

امام‌جمعه بروجرد از اعتماد به مردم و بی‎اعتمادی به دشمنان به‌عنوان یکی دیگر از شاخصه‎های رفتاری معمار کبیر انقلاب یاد و تأکید کرد: اعتماد به دشمنی که کمر به نابودی ما بسته اشتباه بزرگی است و خسارات جبران‎ناپذیری را به دنبال دارد که نمونه آن در برجام به معلوم گردید.

حجت‌الاسلام ترابی اتحاد و یکپارچگی را از دیگر شاخصه‎های رفتاری امام (ره) دانست و خاطرنشان کرد: در شرایطی که یکی از برنامه‎های آمریکا در خروج از برجام دوقطبی کردن ملت ایران است، امروز باید ملت، دولت و مسئولان اتحاد و وحدت خود را حفظ نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات