فرماندار هیرمندگفت :همان طوری که وعده داده شده ان شالله به زودی شاهد نابودی صهیونیسم خواهیم بود و مردم مظلوم فلسطین به سر زمین خود دست یابند و به خانه و کاشانه خود برگردند.
کد خبر: ۹۰۲۵۰۰۳
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور علماء، روحانیون، فرماندهان نظامی، مدیران ادارات، بسیجیان و اقشار مختلف مردم روزه دار هیرمند صبح امروز همزمان با سراسر کشور در شهر دوست محمد و بخش قرقری برگزار شد.

محمد علی پیری فرماندار شهرستان هیرمند در راهپیمایی روز قدس در جمع مردم روزه دار هیرمند گفت: روز قدس روز بیاد ماندنیست، یادگار امام راحل(ره) است و بر اساس تدبیر و درایت ایشان جمعه آخر ماه رمضان هر سال به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شد تا مسلمین جهان و آزادی خواهان جهان در قبال این ظلم و ستم صهیونیسم و استکبار جهانی از مردم مظلوم فلسطین انجام دادند به صحنه بیایند حمایت و راهپیمایی و محکوم کنند جنایات و قتل و غارتی که صهیونیسم با حمایت آمریکا نسبت مردم فلسطین انجام می‌دهد.

فرماندار هیرمند افزود: مردم ایران اسلامی همواره نشان دادند با پیروی از، ولی امر خود در آن زمان امام راحل و در زمان کنونی مقام معظم رهبری در چنین روزی با هر شرایط جوی به صحنه می‌آیند وامروز در شهرستان هیرمند با گرمای زیاد و هوای نا متعارف برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری(مدظلعه العالی)  برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین حاضر شدید.

پیری افزود: سال‌ها قبل صحیونیسم با نقشه شوم خود سرزمین مسلمانان را تصرف کرد و امروز هر ظلمی را علیه مردم فلسطین انجام می‌دهد و این راهپیمایی‌ها برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در سطح کشور وجهان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همان طوری که وعده داده شده ان شالله به زودی شاهد نابودی صهیونیسم خواهیم بود و مردم مظلوم فلسطین به سر زمین خود دست یابند و به خانه و کاشانه خود برگردند.

فرماندار هیرمند تصریح کرد: در خصوص برجام، نظام ما و در راس آن امام راحل و مقام معظم رهبری هیچگونه توقعی از آمریکا نداشته ایم، اما در صحنه بین ملل ایران را به عنوان نظامی که سازگار نیست با هیچ نظامی معرفی می‌کردند و این نشست برگزار شد و توافقی ایجاد شد به نام برجام وپس از انتخابات آمریکا ریس جمهور جدید با رویکرد جدید گفت: من از برجام خارج می‌شوم و شد و اولین کسی که از این حرکت خشنود شد نخست وزیر اسراعیل بود.

وی گفت: اگر برجام برای ایران و جهان خوب نبود اسراعیل خوشحالی نمیکرد از خروج امریکا از برجام، همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند: اتفاقی نیوفتاده و تا روزی که اروپاییان رعایت کردند موضوع هسته‌ای رعایت می‌شود و در غیر این صورت با قدرت و سرعت بیشتر انرژی هسته‌ای را انجام خواهد داد.

در طول مسیر مردم شهرستان هیرمند با سر دادن شعار‌هایی انزجار و نفرت خود را از استکبار جهانی و اسرائیل اعلام کردند و در پایان قطعنامه راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس سال ۱۳۹۷ قرائت شد.
ارسال نظرات