راهپیمایی باشکوه روز قدس استقلال و ولایت مداری مردم ایران را به همه مستکبران نشان داد.
کد خبر: ۹۰۲۵۰۱۵
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵
امام جمعه دیشموک در خطبه‌های نماز جمعهراهپیمایی امروز تایید ولایت مداری مطلق مردم ایران این شهر با اشاره به اینکه مردم ایران با تبعیت از امام و رهبر خود به صحنه آمدند گفت: راهپیمایی روز قدس هر سال ابعاد و توسعه بیشتری به خود می‌گیرد و جنبش‌های جهانی آن موجب ترس و واهمه استکبار بین الملل شده است.
حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند افزود: رژیم اشغالگر قدس، صهیونیست‌ها و آمریکا بزرگترین دشمن جهان از جمله ایران هستند که با حضور پر شور مردم در راهپیمایی باشکوه امروز، استقلال و ولایت مداری یک باردیگر به آنان نشان داده شد.
وی فرمایشات رهبر معظم انقلاب در روز ۱۴ خرداد در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) را صدور فرمانی عزت بخش در پاسخ به بدعهدی آمریکا عنوان کرد.
خطیب نماز جمعه شهر دیشموک ادامه داد: آغازمقدمات فعالیت هسته‌ای از دیگر فرمان‌های عزت بخش رهبر معظم انقلاب به این سازمان بودکه با این فعالیت پاسخ دندان شکنی به یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا داده خواهد شد.
وی اضافه کرد: برنامه عملی دشمن ایجاد آشوب در کشور و سوءاستفاده از مطالبات مردمی است که مردم باید در سراسر کشور هوشیار باشند و مطالبات خود را قانونی پیگیری کنند.
ارسال نظرات