امروز مردم نظرآباد در روز جهانی قدس همراه با شهروندان دیگر شهرهای استان البرز در خیابان‌های شهر حاضر شده و ندای مرگ بر اسرائیل سر دادند.
کد خبر: ۹۰۲۵۰۲۰
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، بعد از انقلاب اسلامی ایران، به فرموده بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای حمایت همه مردم جهان از مردم بی‌پناه فلسطین روز جهانی قدس نام‌گذاری شد.

فریاد

در این روز مردم روزه‌دار جمهوری اسلامی ایران به خیابان‌ها رفته و با شعارهای مختلف انزجار خود را از اشغال گران سرزمین فلسطین با فریادهای بلند اعلام می‌کنند.

در این روز پیر و جوان، زن و مرد و همه مسئولان کشوری با حضور در خیابان‌ها و دست‌های مشت کرده فریاد حمایت از مردم مظلوم فلسطین سر می‌دهند.

فریاد

امروز مردم شهرستان نظرآباد همزمان با کل کشور ندای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند و ثابت کردند که روز قدس نشانه دیگری از ولایت مداری مردم ایران اسلامی است.

امروز مردم ولایت مدار نظرآباد  همانند سال‌های قبل ابتدا در مسیر مسجد غدیریه جمع شده و پس از طی چند خیابان در مصلی نمازجمعه این شهرستان گرد هم امده و با شعارهای ضد اشغالگری خواستار نابودی اسرائیل شدند.

 

 

خبرنگار بسیجی :عزتی

ارسال نظرات
پر بیننده ها