معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار ماکو بر مناسب سازی شهر ماکو برای تردد معلولان و سالمندان تاکید کرد و گفت: باید فضایی برای معلولان فراهم شود تا با فراغ خاطر به زندگی خود ادامه دهند.
کد خبر: ۹۰۲۵۰۲۴
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ایران قربانی در جلسه کارگروه مناسب سازی اماکن عمومی و مبلمان شهری و ساماندهی آن برای سالمندان که در سالن اجتماعات فرمانداری ماکو برگزار شد، بیان کرد: مناسب‌سازی محیط یکی از مهمترین اقداماتی است که باید ادارات ماکو نسبت به انجام آن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه همه شهروندان حق استفاده از اماکن و خدمات شهری را دارند، تصریح کرد: باید با مناسب‌سازی محیط، زمینه استفاده معلولان و سالمندان را نیز از امکانات و مبلمان شهری فراهم کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار ماکو بر همکاری هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی در این زمینه تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا زمینه‌ را در جهت عبور و مرور تمام اقشار جامعه به ویژه معلولان و سالمندان فراهم کنند.

قربانی، مناسب‌سازی اماکن ورزشی، تفریحی، مراکز خرید و غیره را از جمله اقدامات لازم الاجرا اداره بهزیستی در راستای فراهم نمودن رفاه هر چه بیشتر معلولان ابراز کرد.

وی خاطرنشان کرد: نباید این باور در معلولان ایجاد شود که معلولیت محدودیت نیست و فضایی فراهم شود تا معلولان بتوانند با فراغ خاطر به زندگی خود توام با شادی و نشاط ادامه دهند.

ارسال نظرات