در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان:

مرزداران میرجاوه در روز قدس انزجار خود را از رژیم صهیونیستی فریاد زدند

مردم انقلابی و مرزدار فلسطین با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به رخ جهانیان کشیدند.
کد خبر: ۹۰۲۵۰۳۴
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲
به گزارش خبرنگار بسیج از میرجاوه؛ مردم ولایتمدار و مرزدار میرجاوه امروز با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز قدس خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی به ویژه رژیم صهیونیستی نشان دادند و خواستار پایان ظلم و ستم اسرائیل غاصب به مردم مظلوم فلسطین شدند.

امروز مردم روزه دار میرجاوه از کودک و نوجوان گرفته تا زن و مرد در گرمای بیش از ۴۰ درجه با حضور در راهپیمایی روز قدس برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین فریاد "مرگ بر اسراییل" و "مرگ بر آمریکا" سر دادند و با حمایت قاطع از ملت ستمدیده فلسطین صحنه‌های بسیار زیبایی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران خلق کردند.

مرزداران میرجاوه با حمل دست نوشته‌هایی از جمله "روز قدس روز اسلام است"، " اسرائیل باید از صحنه‌ی روزگار محو شود، سیلی محکمی به نظام استکبار و سلطه جهانی زدند و با آرمان مقدس آزادی قدس شریف، این یادگاری بی‌بدیل حضرت امام خمینی (ره) تجدید میثاق کرده و خشم و انزجار خود را از دولت جنایتکار اسراییل نشان دادند و خواستار آزادی قدس شریف شدند.


یکی از شرکت کنندگان در راهپیمایی ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین اظهار کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی با حمایت‌های آمریکای جنایتکار دستش به خون مردم مظلوم فلسطین آلوده است مسلمانان باید برای نابودی رِژیم صهیونییستی متحد شوند.

وی ادامه داد: مجامع بین‌المللی دباید در برابر این جنایات رژیم قاتل صهیونیستی عکس‌العمل نشان دهند، اما متاسفانه اقدام موثری تاکنون از سازمان ملل و مجامع بین المللی شاهد نبودیم.

یکی از جوانان حاضر در مراسم راهپیمایی روز قدس نیز بیان کرد: امروز به صحنه آمدیم تا فریاد خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی سر بدهیم و به ملت مظلوم فلسطین بگوییم ما تا آخر ایستاده ایم و مردم فلسطین را تنها نمی‌گذاریم.
 
ارسال نظرات