مردم روزه‌دار و شهید پرور شهرستان سرباز امروز در آخرین جمعه ماه رمضان، همزمان با روز جهانی قدس فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سردادند.
کد خبر: ۹۰۲۵۰۴۴
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴
به گزارش خبرنگار بسیج از سرباز، مردم مومن و خدا جوی شهر راسک از ساعات ۸ صبح امروز با تجمع در ابتدای خیابان معلم، فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را فریاد زدند و در قالب کاروان راهپیمایی با سردار دادن شعار‌هایی در مظلومیت مردم مسلمان غزه و فلسطین به سمت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرباز حرکت کردند.

هوای ۴۷ درجه‌ای شهر راسک نیز نتوانست مانع از حضور پرشور مردم روزه دار و انقلابی این منطقه از ایران اسلامی شود.

راهپیمایان با سر دادن شعار‌های "روز جهانی قدس، رمز وحدت و جهاد امت اسلامی، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و زوال قطعی رژیم صهیونیستی، مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل سعود و مرگ برگروه‌های تکفیری وداعش" ضمن محکوم کردن سیاست‌های قدرت‌های استکباری، به دفاع از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین برخواستند.

در این راهپیمایی مردم روزه دار با گرمای بالای هوا مواجه شده بودند تصاویری از امام راحل به عنوان بنیانگذار روز جهانی قدس و مقام معظم رهبری در دست داشتند و در پاسخ به این سوال که "آیا در این گرمای هوا و با زبان روزه شرکت در راهپیمایی سخت نیست" میگفتند: هیچ گاه دمای هوا و مشکلات نمیتواند ملت شریف ایران را از حمایت مظلومان جهان منصرف کرده و این حضور در پاسخ به دعوت رهبرمعظم انقلاب است.

از نکات قابل توجه در این مراسم حضور همه اقشار و صنوف، پیر و جوان و زن و مرد بود که خود را به مراسم اعلام حمایت از قدس شریف رسانده بودند.

روز تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل(ره)

سرپرست فرمانداری شهرستان سرباز در گفت و گو با خبرنگار بسیج، با تاکید بر اهمیت شرکت در این گونه مراسمات، اظهار داشت: بی این حضور حماسی نمایشی از اقتدار و اتحال همه ملت ایران در حمایت از ملت مظلوم فلسطین بود تا دشمنان بدانند مردم ایران از هر قوم و قبیله‌ای که باشند دوش به دوش هم برای دفاع از انقلاب آماده هستند.

وی افزود: در واقع روز قدس روز حمایت از همه مظلومین جهان و روز تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل است و همچون ستاره‌ای تابناک در آسمان انقلاب اسلامی ایران می‌درخشد.

مجیب حسنی با بیان این مطلب که آزادی قدس شریف آرزو و خواسته دیرینه امت اسلامی است، تصریح کرد: بی شک همان گونه‌ای که مقام معظم رهبری فرمودند: در آینده‌ای نزدیک شاهد آزادی قدس و نابودی همه مستکبرین و ظالمین جهانی خواهیم بود چرا که این وعده به حق پروردگار است.

روز جهانی قدس، روز تجلی حضور ملت

یکی از شهروندان راسک در حاشیه این راهپیمایی در گفت و گو با خبرنگار ما، با بیان این مطلب که روز قدس روز همبستگی با ملت‌های مظلوم است، گفت: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تجلی حضور و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی(ره) است.

محمد رحیمی ادامه داد: در شرایط کنونی جهان اسلام و با روشن شدن برنامه‌هایی که کشور‌های استکباری برای نابودی اسلام کشیده اند، میتوان گفت: حضور ما در راهپیمایی روز جهانی قدس مشت محکمی بر دهان استکبار و رژیم صهیونیستی است و همچنین پیام روشنی به مردم مظلوم جهان است که بدانند ملت ایران و جمهوری اسلامی تا همیشه تاریخ برای دفاع از آنان آماده هستند.


روز قدس روز لبیک به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب اسلامی

یکی از دانشجویان دانشگاه پیام نور راسک نیز گفت: روز قدس روز لبیک به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب اسلامی و روز دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین است.

مجید در زاده هدف از حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس را محکوم کردن جنایات رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی در فلسطین اعلام کرد و افزود: امروز همه ملت آمده اند تا پاسخ ترقه بازی عده‌ای از خدا بیخبر را با مشت‌های گرده کرده و سیلی‌های جانانه بدهند.


نام ملت مظلوم فلسطین را تا همیشه تاریخ در ذهن‌ها جاودانه است

یکی از بانوان که گرمای بالای ۴۷ درجه‌ای راسک نیز نتوانسته بود او را از شعار دادن باز دارد، در پاسخ به خبرنگار پاپایا، گفت: تدبیر و ابتکار حکیمانه امام راحل(ره) بود که جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کرد و یاد و نام ملت مظلوم فلسطین را تا همیشه تاریخ در ذهن‌ها جاودانه کرد.

سمیه بلوچزهی با تاکید بر اینکه روز جهانی قدس، سرشار از پیام مقاومت و نا امیدسازی استکبار برای تحقق اهداف رژیم صهیونیستی برابر اسلام است، تصریح کرد: زنان و مردان فلسطینی این روز‌ها چشم انتظار حمایت معنوی کسانی هستند که معنای واقعی انسانیت و حمایت از مظلوم را فراگرفته اند و حضور در این راهپیمایی به نوعی هم دردی و حمایت از آن‌ها است.
ارسال نظرات