خبرهای داغ:
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: این راهپیمایی‌ها قوت قلبی برای فلسطینیان است و اگر این راهپیمایی‌ها نبود فلسطینیان تسلیم شده و ذلت می‌کشیدند.
کد خبر: ۹۰۲۵۰۶۵
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
راهپیمایی روز قدس قوت قلبی برای فلسطینیان است/نابودی آمریکا، اسرائیل و آل سعود نزدیک است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله احمد جنتی ظهر امروز در راهپیمایی روز جهانی قدس در قم، با بیان اینکه قرآن تاکید دارد که پایان کار از آن اهل تقوا، مسلمانان و عدالت‌طلبان است اظهار کرد: از ابتدای دنیا همیشه بین حق و باطل و ظالم و مظلوم برقرار بوده و همیشه مظلوم پیروز و ظالم نابود می‌شده است.

وی ادامه داد: آمریکا و اسرائیل در حال سقوط هستند و همانطور که شمر‌ها و ابن ملجم‌ها رفتند و علی‌اکبر‌ها و ابالفضل‌ها ماندند و امثال شاه رفتند و امام و رهبری در دل‌ها ماندند، آینده از آن جوانان و مسلمانان است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه طبق وعده قرآن صبح پیروزی انقلاب و اسلام نزدیک است و باید صبر داشته باشیم تا این روز برسد خاطرنشان کرد: طولی نمی‌کشد تا دوران آل سعود لعنتی هم به پایان برسد و قدس شریف به دست فلسطینیان برسد.

وی با بیان اینکه این راهپیمایی‌ها قوت قلبی برای فلسطینیان است و اگر این راهپیمایی‌ها نبود فلسطینیان تسلیم شده و ذلت می‌کشیدند گفت: اگر فلسطینیان امروز در مسیر مبارزه شهید می‌دهند به دلیل حمایت از آن‌ها است و ان‌شاءالله اسلام و مسلمانان پیروز خواهند شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها